- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
На Business Wisdom Summit говоритимуть про актуальні питання розвитку та мотивації персоналу
Нова система цінностей та мотивації співробітників, корпоративне волонтерство та адаптація до нових умов - головні теми HR панелі на BWS. Організатори визначили її тему як “Взаємність поглядів, дій та відчуттів – фундамент HR напрямку”.
На сьогодні є актуальний пул проблем в системі управління персоналом: релокація, відтік кадрів, зміна професійного напрямку. Як компаніям впливати на зменшення рівня безробіття, трансформувати свою HR діяльність та інтегрувати корпоративне волонтерство в загальну систему координат компанії - про це та інше дискутуватимуть на BWS.
Юлія Завалішина, директор з корпоративних та юридичних питань Imperial Tobacco, учасниця HR панелі, поділилася експертизою компанії щодо розвитку HR бренду та корпоративного волонтерства
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaЯк змінилися підходи до формування HR бренду?
Сьогодні, напевно, однією із найважливіших складових HR бренду є здатність компанії забезпечувати безпеку працівників, причому не тільки у значенні фізичного захисту. В «Імперіал Тобакко» безпека була у фокусі задовго до початку війни. Ми – великий виробник, і безпека на виробництві – це фундамент, без якого неможливо щось збудувати. Питання безпеки ставало більш комплексним по мірі того, як ми проходили через особливості періоду пандемії, а також прагнули сформувати інклюзивну корпоративну культуру. Нині, працюючи в умовах війни, всі складові поняття «безпека» суттєво актуалізувалися. Евакуація, збереження робочого місця, виплата платні, додаткової матеріальної допомоги, комунікаційна, організаційна тапсихологічна підтримка – ці базові речі стали знову найважливішими.
Великого значення для розвитку HR бренду набули питання етичності та відповідальності у веденні бізнесу – те, наскільки компанія допомагає армії, який внесок робить для підтримки економіки і суспільства. А якщо ми говоримо про міжнародний, глобальний бізнес, то ще і яка її позиція щодо роботи в країні агресорці. Я як працівник і топ-менеджер «Імперіал Тобакко» вдячна нашій глобальній компанії Imperial Brands за однозначну позицію і повний вихід з ринку росії.
Корпоративне волонтерство - як підтримати ініціативи співробітників з користю для бізнесу?
Останній рік в «Імперіал Тобакко» був рекордним за кількістю проєктів корпоративного волонтерства, причому в усіх випадках це була ініціатива саме
працівників. Ми як компанія підтримуємо всі благородні починання наших людей – і організаційно, і фінансово, тому що компанія і працівники – це одне ціле. Така співпраця формує міцний зв’язок, бажання іти назустріч і підтримувати одне одного.
Останні п’ять місяців через часті повітряні тривоги наше виробництво втратило значну кількість продуктивного робочого часу, адже під час повітряної небезпеки ми зупиняємо роботу і переміщаємось в укриття. Щоб надолужити простої і виконати виробничий план, доводилось продовжувати роботу у вихідні. Працівники з розумінням ставляться до такої необхідності, у них є бажання підтримувати компанію, бо компанія завжди підтримує їх.
Іншими учасницями панелі будуть Олена Семич, директорка зі сталого розвитку ДТЕК, Яна Гончаренко, директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media. Модеруватиме дискусію Юлія Далібук, маркетинг директорка robota.ua.