- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Німеччину охопила хвиля страйків на заводах Volkswagen: в чому причина
Працівники дев'яти заводів Volkswagen у Німеччині розпочали кількагодинний страйк у понеділок, 2 грудня, що призвело до зупинки складальних конвеєрів. Причиною стали суперечки між працівниками та керівництвом щодо майбутнього виробництва автовиробника в Німеччині, повідомляє Reuters.
Де проходять мітинги і які їх наслідки
Тисячі людей зібралися біля штаб-квартири Volkswagen у Вольфсбурзі. Демонстрації також відбулися на заводі в Ганновері, де працює близько 14 тис. осіб, а також на інших підприємствах, що займаються виробництвом комплектуючих і автомобілів, зокрема в Емдені, Зальцгіттері та Брауншвейзі.
На головному заводі Volkswagen у Вольфсбурзі двогодинний страйк призвів до зупинки виробництва кілька сотень автомобілів, зокрема культового Golf.
Зазначається, що страйки, які можуть перерости в 24-годинну або необмежену зупинку, зменшать виробництво Volkswagen. Вже зараз автовиробник зіткнувся зі скороченням поставок та падінням прибутку.
Причини старйків на заводах Volkswagen
Компанія Volkswagen анонсувала скорочення зарплат працівників на 10%.
Ці пропозиції з'явилися на тлі того, що європейські автовиробники стикаються зі слабким попитом, високими виробничими витратами, конкуренцією з боку китайських компаній та повільнішим, ніж очікувалося, переходом на електричні автомобілі.
В компанії вважають, що для зниження витрат та збільшення прибутку необхідно захищати частку ринку.
Також стало відомо, що Volkswagen може оголосити про закриття трьох заводів вперше за свою 87-річну історію.
Що очікувати
Даніела Кавалло, голова виробничої ради Volkswagen, прогнозує, що четвертий раунд переговорів, який заплановано на 9 грудня призведе до досягнення компромісу між сторонами або до ескалації конфлікту.
Вона підкреслила, що закриття заводів, масові звільнення та скорочення існуючих зарплат є "червоною лінією" для працівників у переговорному процесі.
Раніше повідомлялось, що за даними Держстату, з січня по вересень в Україну було імпортовано 239 тис. легкових авто (вживаних та нових). Це на 9% більше, ніж за аналогічний період 2023 року. Найбільшим постачальником легковиків була Німеччина, звідки в Україну було завезено 47,5 тис. авто.