- Категорія
- Економіка
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Національний кешбек": скільки українців долучились до програми
До програми "Національний кешбек" за перший тиждень її роботи приєдналися 800 тисяч українців.
Про це повідомила віцепрем'єр-міністерка - міністерка економіки України Юлія Свириденко, передає Укрінформ.
"На сьогодні вже 800 тисяч людей створили онлайн-картку і приєдналися до системи", - сказала вона.
Свириденко зауважила, цей результат свідчить, що громадяни отримуватимуть від держави допомогу, проте "сфокусовано" - лише шляхом придбання товарів українського виробництва.
Водночас міністерка наголосила: програма має на меті підтримати вітчизняного виробника, а також стимулювати попит на продукцію нашої країни.
Про програму "Національний кешбек"
26 лютого під час заходу "Зроблено в Україні" президент Володимир Зеленський заявив, що вже цього року в Україні має запрацювати програма національного кешбеку "Купуй українське". За цією програмою українці зможуть отримувати частину коштів, витрачених на товари українських виробників.
Нагадаємо, 2 вересня в Україні офіційно стартувала програма "Національний кешбек", за якою українцям компенсуватимуть 10% витрат на придбання товарів вітчизняного виробництва. Наразі вона працює в режимі бета-тестування, яке орієнтовно триватиме близько місяця.
Сума кешбеку буде нараховуватися на спеціальні рахунки з максимальним лімітом у 3 тисячі гривень на місяць. Кешбек можна отримати за покупки будь-яких споживчих товарів українського виробництва, за винятком підакцизних товарів, вина без спирту, медових напоїв та ліків.
Щоб долучитися до програми, потрібно відкрити спеціальний рахунок у банку і отримати картку. Далі слід активувати послугу "Національний кешбек" у мобільному додатку "Дія".
Станом на 4 вересня українські банки сумарно випустили 288 тис. карток, на які нараховуватимуть компенсацію за програмою "Національний кешбек".
Також додамо, що до кінця 2024 року до програми "Національний кешбек" може долучитися дві третини комерційних банків, щонайменше 50% виробників товарів широкого вжитку та до двох третіх великих ритейлерів (мереж супермаркетів, великих спеціалізованих магазинів тощо).