НБУ курс:

USD

41,29

-0,00

EUR

43,47

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,65

41,60

EUR

43,77

43,55

Власний постачальник пального для "Нової пошти" почав продавати дизель аграріям

Нова Енерджі
Фото: Нова пошта

Енергетична компанія "Нова Енерджі", яка на 70% забезпечує потреби "Нової пошти" у пальному, почала постачати дизельне паливо для зовнішніх клієнтів. Про це йдеться у повідомленні логістичної компанії. Зазначається, що першими покупцями стали українські сільськогосподарські підприємства.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

"Нова Енерджі" була створена у 2022 році для забезпечення потреб "Нової пошти" в паливі після ударів по нафтосховищах. Компанія отримала необхідні ліцензії та інвестувала в 2022-2023 роках 3 мільйона доларів у власний парк бензовозів та склади зберігання пального.

Також вона також уклала довготривалі контракти з провідними постачальниками, такими як Orlen, Hellenic, "Укрнафта" та Vitoil. Наразі у планах компанії - збільшити парк бензовозів та до кінця року вийти на продажі обсягом до 1,5 мільйона літрів палива щомісяця.

Що зараз на ринку дизпалива

Зазначимо, що, за даними консалтингової компанії "Нафторинок", за попередній тиждень через наповнення ринку дешевим пальним гуртові ціни на дизпаливо в Україні знизилися, на 70 копійок до 42,72 гривні за літр.

Натомість на цьому тижні, за словами засновника групи компаній “Прайм” Дмитра Льоушкіна, гуртові ціни як на дизель, так і на бензин можуть зрости в межах 50 копійок/літр через зростання зовнішніх котирувань напередодні. При цьому на цінах на АЗС це не позначиться, оскільки ціна на нафту є поки занизькою.

Як пояснив аналітик Олександр Сіренко, частково активізував підвищення гуртових цін на паливо і попит з боку агросектору, але наразі кампанія жнив іде досить повільно, що формує відкладений попит на дизельне пальне. Детальніше про ситуацію на ринку читайте у свіжому огляді Delo.ua.