- Категорія
- Промисловість
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Пільгові тарифи для "Олсідз" призводять до фінансових втрат Одеського припортового заводу - ЗМІ
ДП “Одеський припортовий завод” (ОПЗ) і компанія "Олсідз Блек Сі" опинилися в центрі скандалу через непрозорі умови співпраці та надання пільгових тарифів, пише УНІАН.
Якщо сама "Олсідз" у розрахунках з вантажовласниками користується ринковою ціною в 15 доларів за тонну, то ОПЗ перевалює вантажі “Олсідз” всього за 49 центів/тонну, тобто за тарифом, нижчим рівно в тридцять разів. Більше того, згідно з останніми даними, ОПЗ і "Олсідз" мають намір укласти багаторічний договір, що передбачає таку ж пільгову ціну.
Такі дивні умови викликають питання не тільки у учасників ринку, а й у фінансових аналітиків, які негативно оцінюють його наслідки для самого ОПЗ. Згідно з умовами договору, "Олсідз" на роки отримає відчутні переваги – а державне підприємство, в умовах дефіциту бюджету та необхідності модернізації виробництва, через недоотримані доходи може не впоратися з додатковим навантаженням, що призведе до ще більших збитків.
Експерти вказують на те, що навряд чи компанія "Олсідз Блек Сі" могла б домовитися про такі пільги без лояльного ставлення з боку Адміністрації морських портів України, а можливо, і Фонду держмайна України, який де-юре, керує діяльністю ОПЗ.
При цьому, діяльність компанії "Олсідз Блек Сі" раніше неодноразово фігурувала в кримінальних провадженнях, у тому числі, з ухилення від сплати податків.
Видання зазначає, що ситуація з ОПЗ і "Олсідз" підкреслює необхідність перегляду підходів до управління державними підприємствами та впровадження більш суворих заходів контролю за їхньою діяльністю, щоб запобігати можливим зловживанням.