НБУ курс:

USD

41,82

+0,05

EUR

48,98

+0,13

Готівковий курс:

USD

41,70

41,62

EUR

49,25

49,05

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

АЗК UPG представив дитяче меню

Фото: Пресофіс АЗК UPG

Тема сімейності є дуже близькою для бренду UPG. Родини з дітьми – часті відвідувачі автозаправних комплексів, тож компанія дбає, щоб перебувати тут було комфортно кожному, навіть найменшому клієнту

СПЕЦПРОЄКТ: НАЙКРАЩІ РОБОТОДАВЦІ 2025

Пропонуємо вам 100 найкращих роботодавців України, 35 найсильніших HRD країни, топ компаній з найбільшими інвестиціями в освіту, кейси українських і міжнародних компаній у побудові сильного бренду роботодавця під час війни та аналітичний погляд на тренди і процеси на ринку праці …

Дізнайтесь більше

Для цього у вбиральнях комплексів передбачені дитячі умивальники, які розміщені на правильній висоті, а в залах VIVO café – стільчики для годування немовлят. У закладах є бізіборди – іграшки, які розвивають дрібну моторику та допомагають малюкам із цікавістю вивчати світ. Крім того, влітку UPG запустила власний бренд морозива ice U, палкими шанувальниками якого, звісно, є діти. Наступним кроком стало створення дитячого меню. 

Тож, завітавши на АЗК, ви зможете ситно та смачно пообідати усією сім’єю. В оновленому меню VIVO café тепер є страви, розроблені спеціально для дітей з урахуванням їхніх смакових уподобань та зацікавлень. 

Перелік популярного на UPG бургер-меню, до якого входить сім видів культової страви, доповнено кідс-чизбургером меншого розміру. Також у меню з’явилися курячі нагетси для дітей. Усе це можна замовити у спеціальному боксі. До нього також увійде хрумка картопелька з соусом, сік та ще одне цікаве доповнення – іграшка-сюрприз.

Фото: Пресофіс АЗК UPG

«Продумуючи страви для найменших відвідувачів, ми, звичайно, орієнтувалися на те, щоб, передусім, це було смачно та ситно. Але наша ідея полягала й утому, щоб звичайний обід перетворився для малечі на цікаву та захопливу історію. Саме тому наші бокси такі яскраві та наповнені стравами, які обожнюють усі діти. На додачу – іграшка, адже це завжди про посмішку», – розповіла маркетинг-директорка групи компаній UPG Надія Гануліч-Манукян.

У компанії переконані, що попри все українські діти мають відчувати радість. Тож прагнуть, щоб «Дуже дорослий бокс» тішив їх, а кожен візит на UPG перетворювався на маленьке свято.

Завжди будьте в курсі цін на пальне, акцій та новин мережі, долучившись до офіційного чат-боту АЗК UPG у Telegram.