Інтимні аксесуари як бізнес: аналіз ринку та перспективи розвитку

Інтимні аксесуари як бізнес: аналіз ринку та перспективи розвитку

Світовий ринок товарів для дорослих планомірно та неухильно розростається, охоплюючи все більший простір онлайн сфери

На сьогоднішній день у величезної кількості бажаючих є можливість зайняти своє місце в ніші поширення секс-продукції, організувавши власний інтернет-магазин. Безперечно, складності є. Однак зростання попиту на інтимні товари дозволяє вдало вклинитися на ринок і надійно зміцнитися на високих позиціях.

Інтерес публіки до секс-товарів

Ставлення до інтимних товарів у людей поступово змінюється, що приємно та вигідно для виробників та продавців – у позитивний бік. Якщо раніше багато хто морщився, почувши про секс-іграшки, то зараз ця тема вже не викликає відторгнення або явного збентеження. Чоловіки та жінки різного віку починають бачити у застосуванні секс-виробів не лише джерело задоволення, але також користь для статевого здоров'я та засіб для зміцнення любовних стосунків.

Чому люди купують девайси та аксесуари для сексу:

  • для покращення якості особистого життя;
  • щоб насолоджуватися оргазмами без партнера;
  • через можливість підвищити лібідо;
  • для усунення статевих проблем;
  • щоб розкрити сексуальність – свою та другої половинки;
  • для реалізації сміливих еротичних фантазій.

Психологи зазначають, що інтимні товари сприяють значному зміцненню сімейних стосунків. Пари, які не соромляться користуватися секс-іграшками, швидше досягають гармонії в інтимному житті. А еротичні аксесуари дають змогу підтримувати високий градус потягу між партнерами.

Чи можливо заробити на інтим-магазині?

Прибуток цілком імовірний, проте розраховувати на миттєву віддачу все ж таки не слід. Необхідно правильно і чітко організувати бізнес, заздалегідь враховуючи ймовірність появи певних складнощів та підводного каміння. На початковому етапі заробіток може бути мінусовим, але це не причина зневірятися. Наполегливий рух до поставленої мети має призвести до бажаних результатів.

Щоб секс-шоп почав приносити прибуток, необхідно набратися терпіння. Далеко не у всіх вистачає витримки – у такому разі бізнес розвалюється, бо не докладається належних зусиль для його розвитку. Варто зауважити, що практично у будь-якій ніші, відсоток тих, хто не дійшов до кінця, приблизно однаковий – як і відсоток успішних бізнесменів, які досягли мети. А це означає, що шанс є у кожного – потрібно лише скористатися ним з розумом.

З чого почати?

Робота в Інтернеті вимагає оформлення за всіма правилами. Насамперед необхідно відкрити ІП – це безкоштовно та не займає багато часу. Далі – створення самого майданчика. Тут, найімовірніше, доведеться найняти спеціалістів – сторінки інтим-магазину мають бути оформлені оптимальним чином. Щоб хоча б приблизно розуміти, як має виглядати онлайн майданчик, слід зазирнути у вже успішний секс-шоп – наприклад, SexToys. Важливо забезпечити комфорт користувачам, зважаючи на кожну дрібницю в оформленні.

Не можна забувати і про фінансові вкладення реклами. Щоб привабити потенційних покупців, необхідно вдало прорекламувати і сам майданчик, і представлені на ньому товари. Реклама має бути оригінальною, інакше буде складно виділитися з натовпу таких самих активних підприємців.

Надалі можна подумати про відкриття офлайн магазину. Однак багато власників онлайн секс-шопів віддають перевагу виключно інтернет-продажу. Це зручно та вигідно. До того ж, оренда приміщення може коштувати великих грошей, особливо коли йдеться про велике місто.

Чи варто пробувати?

Якщо ціль намічена і рішення обдумано, однозначно, немає причин відмовлятися від поставленого завдання. Однак в ідеалі слід знайти експерта, який виконуватиме роль тямущого наставника. Безперечно, можна все робити і самостійно, але тоді буде велика ймовірність швидкого вигоряння. Вдалий старт – шлях до успіху, тому важливо продумати всі дії та прорахувати можливі ризики.

Необов'язково намагатися запропонувати покупцям відразу безліч різних видів товарів. Можна почати з вузької спрямованості – наприклад, продавати лише аксесуари для спокушування чи еротичну білизну. У міру просування бізнесу з'явиться розуміння того, які варіанти секс-виробів залучають більшу кількість покупців. Паралельно потрібно вивчати ринок, спостерігати за конкурентами, наскільки можна запускати опитування для користувачів інтимної продукції.

Ілюстрація: ua.depositphotos.com