- Категорія
- Новини
- Дата публікації
Франчайзинговий ринок в Україні демонструє негативну динаміку

Помітне уповільнення в динаміці запуску нових проєктів викликано різними причинами, повідомили в коментарі для Delo.ua у консалтинговій компанії Franchise Group.
“Підприємці обережніше підходять до інвестицій, відкладаючи запуск нових бізнесів на півроку або навіть рік”, — говорить PR-директорка компанії Franchise Group Анастасія Саракуз.
Про такі самі негативні тенденції говорять і в компанії FRANCH, яка надає послуги з консультації по запуску та розвитку бізнесу на франшизах. “Частина наших клієнтів мають вже упаковані франшизи, але не анонсують їх або ставлять процес масштабування на паузу, — говорить CPO компанії FRANCH Марія Дорош, — Вони називають такі причини: ускладнення кадрової ситуації через мобілізацію, нестабільна ситуація з енергосистемою та, в загальному, складна ситуація у країні”.
Всього в Україні близько 600 компаній продають свої франшизи. Станом на початок 2023 року в Україні діяло приблизно 550 компаній, що розвивали свої мережі за франчайзинговою моделлю. У 2022 році в Україні працювало 592 компанії-франчайзери. Найбільші гравці ринку франшиз в Україні:
Нова пошта — 2 100 відділень, 18 000 поштоматів лише в Україні.
ROZETKA — станом на жовтень 2024 року мережа Rozetka в Україні налічувала 500 магазинів.
"Галя Балувана" — станом на травень 2024 року мережа налічувала понад 950 магазинів в Україні та 172 франчайзі.
Dnipro M — 604 салонів в Україні, з яких: 277 власних та 327 франчайзингових.