НБУ курс:

USD

41,40

--0,07

EUR

47,27

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,42

41,35

EUR

47,65

47,45

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Підвищення цін на комунікаційні послуги вплинуло на збільшення кількості звернень до регулятора

зв'язок
Як НКЕК вирішує проблеми споживачів.

Протягом І кварталу 2025 року Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), розглянула 1 328 звернень від споживачів електронних комунікаційних послуг. Це на 6,58% більше порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Основним фактором цього зростання стало підвищення цін на послуги

CEO + HRD — тандем, що зберігає бізнес у бурю. Досвід топових лідерів команд України.
2 липня на HR Wisdom Summit дізнайтеся про ефективне та стратегічне партнерство між керівником і тим, хто створює бізнес-цінності завдяки управлінню талантами
Забронювати участь

Про це інформує пресслужба НКЕК.

Звернення громадян до НКЕК зросли

Захист прав споживачів є одним з головних завдань НКЕК. Кожне звернення – це не просто статистика, а реальна потреба людей, які шукають допомогу у вирішенні своїх питань, наголошують в пресслужбі.

Основні категорії звернень:

  •  Мобільний зв'язок (47,7 %). 
  • Фіксований голосовий зв'язок (13,0 %). 
  • Поштові послуги (9,7 %).

Найбільша кількість звернень надійшла з таких регіонів:

  • Київ (291 звернення).
  • Дніпропетровська область (140).
  • Львівська область (118).
  • Харківська область (89).
  • Одеська область (70).

Нагадаємо, нещодавно НКЕК, запустила новий сервіс для перевірки швидкості інтернет-з’єднання – QoS Tool – Speedtest. Цей інструмент розроблений у партнерстві з компанією Ookla та покликаний допомогти споживачам вимірювати ключові параметри якості інтернет-послуг, а також збирати дані для їх подальшого аналізу.