НБУ курс:

USD

41,34

+0,03

EUR

45,85

+1,22

Готівковий курс:

USD

41,00

40,87

EUR

45,45

45,20

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Поромна переправа між Чорноморськом і Варною частково відновила роботу – ЗМІ

Поромна переправа
Вантажний пором "Вільнюс" здійснив кілька рейсів до Болгарії / Marinetraffic

Поромна переправа між українським Чорноморськом та болгарською Варною, яка була зупинена з початком повномасштабного вторгнення, відновила роботу.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє "Думська".

Вантажний пором "Вільнюс" уже здійснив кілька рейсів до Болгарії, а маршрут став частиною нової лінії Чорноморськ — Варна — Батумі.

За інформацією "Думської", пором вирушає з Чорноморська, зупиняється у Варні, а потім продовжує рух до Батумі, забезпечуючи зв’язок між Україною та Грузією. Наразі на борту перевозять вантажі, а каюти використовуються далекобійниками.

Поромна переправа Чорноморськ — Варна була відкрита ще 14 листопада 1978 року і залишається важливою логістичною артерією. Термінал у Чорноморську здатний перевантажувати щорічно до 4,5 млн тонн вантажів, понад 400 тисяч вантажівок і 250 тисяч автомобілів.

Зазначається, що "Вільнюс" був  побудований у 1987 році в Німеччині, є одним із найбільших автомобільно-залізничних поромів у світі. Його довжина — 191 метр, ширина — 28 метрів, валова місткість перевищує 22 тисячі тонн.

Він може перевозити до 50 залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів із причепами, а також має каюти на 108 пасажирських місць, ресторан, бар і зону відпочинку.

Оглядач "Думської" Олексій Сухий вважає, що відновлення поромної лінії відкриває ще один важливий транспортний коридор для України. Він наголосив, що переправа є найшвидшим маршрутом, що з’єднує Україну з Азією. Планувалося відновити роботу ще влітку 2023 року, але через безпекову ситуацію запуск неодноразово відкладали.

Тепер, коли український морський коридор працює стабільно, а до портів Великої Одеси повернулися контейнеровози та залізничні пороми, бізнес почувається впевненіше, і транспортні потоки поступово відновлюються.