У одній з найбільших вітчизняних мереж супермаркетів почали брати "чайові": що відомо

Сільпо
У Сільпо почали брати «чайові». Фото: Delo.ua

Група компаній Fozzy Group запустила проєкт із чайовими для працівників супермаркетів "Сільпо". Наразі проєкт масштабували у 95 магазинах мережі.

Побудуйте ефективну HR-стратегію вашого бізнесу HR Wisdom Summit від Delo.ua та Ekonomika+
17 липня HR-лідери OLX Робота, Shell, ArcelorMittal та ще понад 30 великих компаній поділяться найкращими практиками адаптації ветеранів у робоче середовище, підтримання ментального здоров’я команди, наймання в умовах кадрового голоду та використання інновацій в HR
Забронювати участь

Про це повідомляє NV із посиланням на пресслужбу Fozzy Group.

До кінця літа "чайові" планують запустити у всіх магазинах

Зазначається, що експеримент з чайовими торгова мережа почала у трьох магазинах "Сільпо" у Києві. Проект отримав схвальні відгуки від відвідувачів супермаркетів.  Наразі його масштабували на 95 магазинів, а до кінця літа планують розгорнути на всю мережу.

Фото: x.com/sudilkovsky

Говорячи про суму чайових, у Fozzy Group наголосили, що 47% вже працівників хоча б один раз отримували чайові від гостей.

Найбільші суми, які отримували працівники "Сільпо" — 1400 грн за місяць, та 1000 грн за один раз.

Як зауважили в Fozzy Group, подібний проєкт з чайовими для кур'єрів компанія запустила ще у грудні 2023 року в мобільному застосунку "Сільпо".

"Лише за травень гості віддячили нашим кур'єрам чайовими 17745 разів. Загалом кількість замовлень „з чаєм" від гостя щомісяця зростає і зараз сягає 7% замовлень на місяць. Середні чайові для кур'єра становлять 46 гривень, а найбільші чайові за один раз були 1200 грн", — розповіли в компанії.

Про Fozzy Group

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. 

У Fozzy Group входять такі торговельні мережі як:

  • "Сільпо" - мережа супермаркетів;
  • "Le Silpo" - мережа супермаркетів преміум-класу;
  • "Фора" - мережа магазинів;
  • Favore - супермаркет преміум-класу;
  • "THRASH!" - мережа дискаунтерів;
  • "Fozzy" - мережа оптових гіпермаркетів формату "Cash&Carry";
  • "Біла Ромашка" - мережа фармацевтичних супермаркетів.

Нагадаємо, 20 червня новий супермаркет "Сільпо" площею 3,6 тис. кв. м запрацював у ТРК City Mall у Запоріжжі, а вже 21 червня "Сільпо" відчинив двері для відвідувачів у ТРК "Сонячна Галерея" у Кривому Розі на площі 3,9 тис. кв. м.