НБУ курс:

USD

41,51

+0,10

EUR

45,16

--0,05

Готівковий курс:

USD

41,65

41,55

EUR

45,40

45,20

У одній з найбільших вітчизняних мереж супермаркетів почали брати "чайові": що відомо

Сільпо
У Сільпо почали брати «чайові». Фото: Delo.ua

Група компаній Fozzy Group запустила проєкт із чайовими для працівників супермаркетів "Сільпо". Наразі проєкт масштабували у 95 магазинах мережі.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє NV із посиланням на пресслужбу Fozzy Group.

До кінця літа "чайові" планують запустити у всіх магазинах

Зазначається, що експеримент з чайовими торгова мережа почала у трьох магазинах "Сільпо" у Києві. Проект отримав схвальні відгуки від відвідувачів супермаркетів.  Наразі його масштабували на 95 магазинів, а до кінця літа планують розгорнути на всю мережу.

Фото: x.com/sudilkovsky

Говорячи про суму чайових, у Fozzy Group наголосили, що 47% вже працівників хоча б один раз отримували чайові від гостей.

Найбільші суми, які отримували працівники "Сільпо" — 1400 грн за місяць, та 1000 грн за один раз.

Як зауважили в Fozzy Group, подібний проєкт з чайовими для кур'єрів компанія запустила ще у грудні 2023 року в мобільному застосунку "Сільпо".

"Лише за травень гості віддячили нашим кур'єрам чайовими 17745 разів. Загалом кількість замовлень „з чаєм" від гостя щомісяця зростає і зараз сягає 7% замовлень на місяць. Середні чайові для кур'єра становлять 46 гривень, а найбільші чайові за один раз були 1200 грн", — розповіли в компанії.

Про Fozzy Group

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. 

У Fozzy Group входять такі торговельні мережі як:

  • "Сільпо" - мережа супермаркетів;
  • "Le Silpo" - мережа супермаркетів преміум-класу;
  • "Фора" - мережа магазинів;
  • Favore - супермаркет преміум-класу;
  • "THRASH!" - мережа дискаунтерів;
  • "Fozzy" - мережа оптових гіпермаркетів формату "Cash&Carry";
  • "Біла Ромашка" - мережа фармацевтичних супермаркетів.

Нагадаємо, 20 червня новий супермаркет "Сільпо" площею 3,6 тис. кв. м запрацював у ТРК City Mall у Запоріжжі, а вже 21 червня "Сільпо" відчинив двері для відвідувачів у ТРК "Сонячна Галерея" у Кривому Розі на площі 3,9 тис. кв. м.