- Категорія
- Техно
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
В Google Meet з’явилась можливість автоматичного запису, транскрипції та створення нотаток
Google оголосив про нові можливості для свого сервісу відеоконференцій Google Meet, які спрямовані на полегшення організації зустрічей і збереження важливої інформації.
Про це повідомили в Google Workspace.
Тепер адміністратори можуть налаштовувати автоматичний запис зустрічей, створення транскрипції та нотаток за умовчанням для нових зустрічей.
"Зустрічі записуються, якщо організатор не вимкне запис під час створення зустрічі або хтось не вимкне її під час зустрічі", - йдеться в повідомленні.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaОрганізатори та співорганізатори можуть змінювати ці налаштування через Календар або вимикати їх під час самої зустрічі.
Зазначається, що робити нотатки зустрічі буде штучний інтелект Gemini при умові, якщо організатор (або хтось інший з присутніх) не вимкне цю функцію під час зустрічі.
Ці нові функції дозволяють створювати артефакти для певних типів зустрічей, таких як дзвінки з продажу або наради, автоматично без необхідності ручного втручання. Учасники отримують сповіщення при приєднанні до зустрічі і мають можливість переглядати записи, транскрипції та нотатки після їх завершення.
Ці нововведення стали доступними для корпоративних та освітніх клієнтів Google Workspace, з 8 жовтня 2024 року, але повне впровадження триватиме до 3-ох днів.
нагадаємо, у квітні Google випустив оновлення для Google Meet, яке дозволяє користувачам плавно переходити між різними пристроями під час активного відео виклику не втрачаючи при цьому з'єднання.
Джерело фото: ua.depositphotos.com