- Тип
- Оновлено Оновлено
- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
На станціях Київського метрополітену тимчасово не працюють комплекси самообслуговування: як сплатити за проїзд
З технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють комплекси самообслуговування.
Про це повідомила пресслужба Київської міської державної адміністрації.
Там зазначають, що наразі фахівці КП "ГІОЦ" працюють над оперативним розв'язання питання.
Водночас сплатити за проїзд можна:
- Транспортною картко;
- Qr-кодом, згенерованим у додатку "Київ Цифровий";
- Безконтактною банківською карткою;
- Мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
У КМДА підкреслили, що про відновлення роботи автоматів з продажу та поповнення транспортних карток, а також паперових qr-квитків буде повідомлено додатково.
Станом на 8:00 ранку роботу комплексів самообслуговування на станціях метро відновлено.
Зазначимо, 21 лютого з технічних причин у Києві на станціях метро продаж паперових QR-квитків було призупинено на декілька годин.
Нагадаємо, у Києві всі тролейбусм та трамваї повернулися на свої маршрути. На 46 тролейбусних маршрутів працюють 286 одиниць техніки, на 32 трамвайних – 195.
Усього столиця прожила без електротранспорту 56 днів через дефіцит електрики. На маршрутах працювали автобуси.