НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,05

43,81

"Укрзалізниця" почала використовувати ChatGPT: що робить штучний інтелект

Фото: пресслужба "Укрзалізниці".
Фото: пресслужба "Укрзалізниці".

"Укрзалізниця" використовує штучний інтелект, зокрема ChatGPT, для обробки звернень пасажирів.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомила пресслужба перевізника.

"Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну - тепер цю роботу виконує ChatGPT", - йдеться у повідомленні.

Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від "якості обслуговування" до "запізнень". Після цього розбиті по категоріям звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.

"Таке застосування ChatGPT дозволяє нам пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків", - додали в "Укрзалізниці".

Нагадаємо, "Укрзалізниця" 24 квітня вчергове оновила свій застосунок. Зокрема, тепер там можна одразу оформити зворотній квиток.