НБУ курс:

USD

41,29

+0,03

EUR

43,47

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

43,85

43,55

Кабмін дозволив великотоннажним вантажівкам рух дорогами місцевого значення

вантажівка
Вантажівка на дорозі. Фото: pixabay.com

Кабінет міністрів України вніс зміни до положення про габаритно-вагові параметри транспортних засобів та скасував заборону руху вантажівок з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни дорогами загального користування місцевого значення. Це рішення ухвалено на засіданні уряду на пропозицію Мінінфраструктури.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Постанова Кабміну дозволяє обласним державним адміністраціям встановлювати параметри фактичної маси та навантаження на вісь вантажівки залежно від допустимого навантаження на дорожнє покриття.

Уряд також збільшив у два рази ставки оплати за проїзд дорогами загального користування для транспортних засобів та самохідних механізмів, параметри яких перевищують нормативні.

У результаті документ приведено у відповідність до норм Євросоюзу. При цьому проєкт постанови розроблено з урахуванням особливостей національних виробників вантажних автомобілів та потреб автомобільних перевізників.

Автори документа зазначають, що якщо потрібно налагодити постійні перевезення вантажів на дорогах місцевого значення, то перевізники зможуть звернутися до органу управління дорогами місцевого значення та обговорити підвищення максимально допустимих вагових параметрів на місцевій дорозі.

Раніше Кабінет міністрів ініціював запровадження плати за користування дорогами державного значення для вантажівок вагою понад 12 тонн. Це пов'язано з тим, що українські дороги одержують найбільше навантаження та знос саме від вантажівок.

Європейський Союз закликає Україну виконати зобов'язання повернути обов'язковий техогляд транспортних засобів. Новий законопроєкт щодо безпеки експлуатації колісних транспортних засобів був розроблений відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Він також містить норму про обов'язковий технічний огляд автомобілів.