- Категорія
- Банки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Клієнти Альфа-Банку через Sense SuperApp за кілька годин купили акції на 1,6 млн грн
Альфа-Банк розпочав пілотну фазу проєкту із купівлі клієнтами цифрового банку Sense SuperApp акцій міжнародних компаній. За кілька годин з моменту відкриття функціоналу клієнти здійснили 185 угод щодо купівлі акцій на суму 1,6 млн грн, повідомила Delo.ua прес-служба фінансової установи.
Пілотний проект триватиме з 28 грудня до 10 січня. 80 % клієнтів, які уклали угоди, придбали по 1-2 акції, середній чек склав 8 600 грн, а найбільшою популярністю користувалися акції Pfizer, Apple, Coca-Cola, Bank of America, Intel, Microsoft, Facebook.
Участь у пілоті беруть вже понад 8 тисяч осіб. Функціонал для всіх клієнтів буде відкритий у Sense SuperApp після 10 січня 2022 року, коли завершиться тестування пілотною групою клієнтів.
Щоб інвестувати в цінні папери, достатньо бути користувачем Sense SuperApp, мати картку або поточний гривневий рахунок в Альфа-Банку Україна, бути резидентом України віком від 18 років.
Мінімальний поріг для інвестування – від 1 акції, в середньому вартість однієї акції близько 4 000 грн. Усі розрахунки здійснюються у гривні. Торгова сесія доступна у робочі дні з 16:30 до 23:00. Клієнт здійснює купівлю та продаж акцій за цінами, що відповідають котируванням міжнародних бірж. Податки утримуються від інвестиційного прибутку на момент продажу акцій.
Угоди проводяться у правовому полі України. Клієнтам не потрібно надсилати кошти за кордон.
Альфа-Банк Україна – великий український банк із міжнародним капіталом, входить до приватної інвестиційної холдингової компанії ABH Holdings SA з головним офісом у Люксембурзі.
Нагадаємо, що 28 жовтня Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку вирішила допустити до звернення в Україні акції міжнародних корпорацій із різних сфер бізнесу, включаючи Google, Amazon, Coca-Cola та McDonald's.
Клієнти Альфа-Банку оформили також понад 140 тисяч карт "єПідтримка" для вакцинованих від коронавірусу. За даними банку, протягом першої доби клієнти Альфа-Банку витратили отримані гроші на придбання книг (34%), квитків у кінотеатр (26%), залізничних квитків (16%), а також квитків на культурні заходи через концертні агенції (17%) ).