- Тип
- Оновлено Оновлено
- Категорія
- Банки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У роботі "Приват24" стався збій
Приватбанк піддається масованій ДДОС-атаці вже протягом кількох годин. Не працює програма “Приват24”. Також є проблеми із платежами.
Про це повідомляють ЗМІ. А Центр інформаційної безпеки при РНБО підтвердив інформацію про масштабну DDoS-атаку на додатки Приватбанку та Ощадбанку.
При спробі зайти в "Приват24" через мобільний додаток з'являється напис "Помилка. Повторіть спробу пізніше".
Також не вдається завантажити карти.
Проблеми посилюються потоком клієнтів, які намагаються зняти гроші у банкоматах та відділеннях через інформаційну істерію навколо військового вторгнення РФ.
"Справді виникли тимчасові складнощі в роботі "Приват24", є проблеми з авторизацією клієнтів. Над ними вже працюють наші фахівці. Ми сподіваємося, що вони оперативно відновлять роботу сервісів. Зараз з'ясовуємо причини збоїв та окремо про них повідомимо, коли все прояснимо", - сказав прессекретар Приватбанку Олег Серга.
"ПриватБанк витримав DDoS-атаку протягом кількох годин. Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси не працювали. Це створювало інтенсивний трафік та деякі додаткові ускладнення з доступом до послуг. Зараз ми усуваємо наслідки DDoS-атаки та відновлюємо стабільну роботу систем.", - пояснили у прес-службі ПриватБанку.
В Ощадбанку також відбулися збої в роботі. При спробі зайти в програму видає помилку. Не працюють банкомати, термінали самообслуговування та платіжні термінали. У банку з'ясовують причини збоїв.
Зазначимо, клієнти ПриватБанку сьогодні почали отримувати SMS, в яких йдеться про те, що нібито банкомати держбанку перестануть працювати. У фінустанові спростували цю інформацію.