НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: лекція Олени Плахової

Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: лекція Олени Плахової
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Проєкт MMR Edu створений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися. Ми залучаємо найкращих фахівців своєї справи, аби вони ділилися своїм досвідом та інсайтами.

Лекція Олени Плахової, директора з управління репутацією та маркетингом групи компаній Нова пошта, відбудеться 29 липня об 11:00. Радимо скористатися цією можливістю, аби задати практичні питання та отримати дієві поради фахівця.

ТЕМА: Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: досвід Нової пошти

Олена Плахова розкаже про те:

  • як працювати з власною командою, щоб всіх тримати в «робочому» стані, та до чого тут шахи;
  • як дивитися на комунікації та як їх робити, щоб пробитися крізь новини на військову тематику;
  • як відстроювати внутрішні комунікації, щоб всі знали те, що потрібно знати саме їм для роботи та формування очікувань;
  • коли переходити від психологічної підтримки до реальної, і що це дасть бренду роботодавця;
  • що таке сервіс під час війни, та чи відрізняється він від мирного часу;
  • як карта стейкхолдерів допомагає одночасно думати про всіх і фокусуватися на головному;
  • як топ-менеджеру самому не зійти з розуму, та де шукати приводи для мотивації та розвитку.

Доступ до лекції за донатом. Реєстрація за посиланням.

Також ви можете отримати доступ до попередніх лекцій — Оксани Коваль про діджитал під час війни, Валерії Толочиної про те, як бренду залишатися в етері під час війни та Олени Дерев’янко про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях.