- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Kasta запускає власний онлайн-бренд одягу KASTA design
Маркетплейс Kasta анонсував запуск власного онлайн-бренду одягу під назвою KASTA design, який позиціонується як молодіжний та доступний
мас-маркет бренд для молоді Ціни на базові моделі одягу стартують від 199 грн., повідомили Delo.ua в прес-службі компанії.
"Цього разу ми вирішили здивувати українських покупців абсолютно новим досвідом. Продаючи одяг уже 12 років, ми накопичили таку базу знань, що дозволяє нам, та й, у принципі, робить логічним запустити свою лінію одягу. Вона більше розрахована на молодіжну аудиторію, але вважаю, що кожен зможе знайти річ на свій смак, тому що будуть різні лінійки і нова політика колекцій буде більш ніж доступна", - каже Андрій Логвін, СЕО та засновник Kasta.
В асортименті бренду будуть базові чоловічі та жіночі моделі, одяг унісекс, тематичні дропи, колаборації з українськими дизайнерами та модними лейблами.
Бренд випускає одяг у трьох лінійках:
- BASIC - мінімалістичний жіночий, чоловічий та унісекс одяг на кожен день;
- TREND — моделі, що наслідують останні тренди у світі моди;
- CHIC – жіночий одяг для особливих подій.
Весь одяг KASTA design можна придбати на сайті маркетплейсу – нові дропи з'являтимуться там щодругого вівторка.
Ціни на базові моделі стартуватимуть із 199 гривень.
Нагадаємо, у бізнес-середовищі пішли чутки, що фінтех-компанія Kaspi.kz хоче інтегруватися з маркетплейсом одягу Kasta, проте цими компаніями чутки було спростовано.