- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Кав'ярня "Львівські круасани" на 20% збільшила продажі після візиту Анджеліни Джолі. Тепер мережа планує вийти на ринки Польщі та США
Одна з кав'ярень мережі "Львівські круасани", до якої зайшла голлівудська зірка Анджеліна Джолі, різко збільшила продажі після візиту знаменитості — на 20% за два дні. Про це повідомляє власник "Львівських круасанів" Андрій Галицький, передає Forbes.
Він уже кілька років думав про те, щоб відкрити нові ринки інших країн. Після візиту Джолі, як вважає Галицький, цей задум буде легше втілити у життя.
"У маркетингу, можливо, будемо наголошувати на факті, що Джолі обрала нас, але якщо ми і використовуємо історію для активізації продажів, то прибутки знову ж таки направимо на благодійність", — запевняє Галицький.
При цьому компанія розглядає варіант купівлі прав на згадку про зірку. Мережа "Львівські круасани" вже у 2022 році спробує вийти на польський ринок.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.ua"Львівські круасани" з'являться у Варшаві, Вроцлаві, Гданську та Гдині. Вперше до Польщі мережа зайшла у 2018-му, але за рік закрила некомерційний заклад: помилилися з вибором локації та асортиментом. Наразі хочемо відкрити кілька закладів, щоб диверсифікувати ризики, якщо десь не потрапимо з локацією", – розповів Галицький.
Зазначимо, що, на думку засновниці Franchise Group Мирослави Козачук, після візиту Джолі "Львівським круасанам" буде простіше на ринку Польщі. У перспективі "Львівські круасани" можуть з'явитися і на ринку США.
"Бренди Україна та Джолі — це хороша колаборація, яка дасть потрійний ефект", — вважає Козачук.
Нагадаємо, американська актриса та посол доброї волі ООН Анджеліна Джолі приїхала в Україну 30 квітня. Наперед про її візит не було відомо.