- Тип
- PR
- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Кожен десятий співробітник прогулює роботу. Як зменшити цей показник?
За даними дослідження CIPD & Simplyhealth, 73% співробітників систематично прогулюють роботу без поважних на це причин. Вони зазвичай байдуже виконують свої робочі обов'язки, у тому числі через стрес.
Лише 32% компаній в Європі вживають превентивні заходи, в той час як в Україні показник сягає 44%. Проблема полягає у тому, що велика кількість організацій не знають як вони можуть вплинути на цю нездорову тенденцію.
До того ж 25% компаній вважають, що справа у низькому фінансовому добробуті працівників — це і впливає на виникнення стресу. Однак нинішніх фахівців недостатньо мотивувати лише конкурентною заробітною платнею, стандартним соцпакетом, бонусами у вигляді безплатних обідів чи знижками на корпоративне вивчення англійської.
«Працівники сьогодні очікують залученості та турботи з боку керівництва, — коментує Наталія Стихальська, керівник управління маркетингу страхової компанії TAS Life. — Значним плюсом можуть стати додаткові опції зі страхування життя (наприклад, виплати у разі хвороб, Covid-19, організація діагностики та лікування тощо) чи пенсійних накопичень. Також поширеною практикою є програми, що спрямовані на всебічний розвиток та підтримку співробітників».
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaПротягом останніх кількох років все більше компаній в Україні цікавляться новим та сучасним підходом до турботи про працівників. Його принцип полягає у запровадженні wellness-програм. Основна їх мета — підтримувати баланс між фізичним, емоційним, психологічним та фінансовим благополуччям робітників.
Впровадження таких програм мають позитивний ефект як на працездатність робітників, так і на успішність компанії. Так, підприємства, які впровадили підхід wellness, підвищили рівень прибутку на 27%, а також змогли скоротити медичні витрати на 35% в п’ятирічній перспективі.
«Сьогодні на ринку праці мають перевагу якраз ті компанії, які вибудували сильну корпоративну культуру й використовують різноманітні інструменти для залучення співробітників, — додає Наталія. — А для того, щоб задовольнити потреби як робітників, так і роботодавців, TAS Life запустили програму “Wellness”, якою передбачені заходи для зниження рівня стресу, фізичний розвиток та загальне покращення емоційного стану працівників».
Сьогодні доступний великий ряд ініціатив, які можна використовувати для додаткової мотивації співробітників. Однак зазвичай, найкращі інструменти ті, які підбираються індивідуально, враховуючи специфіку роботи та потреби працівників. Wellness-програма від TAS Life надає таку можливість: окрім базових пакетів за різною ціновою категорією, страхова компанія готова розробити індивідуальну програму.
Детальніше дізнатися про послугу можна за посиланням.