- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Новий рекорд: у День холостяка Alibaba продав товарів на 84,5 млрд доларів
На торгових майданчиках Alibaba купили товари 900 млн людей
Китайський інтернет-рітейлер Alibaba Group, який володіє майданчиками AliExpress, Tmall та TaoBao, встановив новий рекорд продажів 11 листопада, у День холостяка. Так, продажі досягли 540,3 млрд юанів ($84,5 млрд), коли минулого року становили 498,2 млрд юанів.
Про це повідомляє видання Bloomberg.
Загалом у розпродажі взяли участь 900 млн осіб, які купили продукцію 290 тисяч брендів.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaОднак у компанії зазначили, що продажі під час щорічного шопінгу зросли на 8,5%, що є найповільнішим темпом за всю історію, оскільки з 2009 року вони зростали на двоцифрові цифри щорічно.
Акції Alibaba, які торгуються в США, у четвер закрилися з підвищенням на 2,4%. Таким чином, високі показники цього року можуть послабити побоювання інвесторів, які борються з 30% падінням акцій компанії через посилення регуляторного тиску китайської влади.
У 2020 році продаж на Alibaba в День холостяка зріс до $75 млрд, а в 2019 році за першу годину компанія заробила $13 млрд.
У 2018 році Alibaba продала товарів на $30 млрд. За перші 85 секунд розпродажу компанія заробила $1 млрд, а вже до кінця першої години під час розпродажів доходи компанії досягли майже $10 млрд.
Зазначимо, що з моменту свого дебюту в 2009 році День холостяків затьмарив продаж "Чорної п'ятниці" та Кіберпонеділка в США як за інтенсивністю, так і за розміром. Alibaba влаштовує масштабні розпродажі 11 листопада так званий День холостяка. Його назва пов'язана з датою (11.11) та традицією: молоді студенти, які не мають пари, цього дня купували собі подарунок. У День холостяків продається більше товарів, ніж за п'ять днів американського марафону з Дня подяки до Кіберпонеділка.
Нагадаємо, що, за даними компанії "Делойт", середній бюджет на новорічні покупки цього року збільшиться на 5% порівняно з минулим.
Джерело фото: Depositphotos