- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
PepsiCo заявила про зростання цін на свою продукцію протягом найближчих місяців
PepsiCo заявляє, що закуски та газовані напої можуть подорожчати через низький попит споживачів.
12 липня компанія PepsiCo Inc підвищила свій прогноз виручки на весь рік і заявила, що може підвищити ціни протягом найближчих місяців, оскільки гігант із виробництва напоїв не бачить великого попиту на свої газовані напої та снеки. Про це пише Reuters.
Викликані пандемією збої в глобальному ланцюжку постачань і зростання цін на сировину змусили PepsiCo, як і інших виробників упакованих продуктів харчування, підвищити ціни на свою продукцію, і деякі рітейлери виступили проти цього підвищення, пославшись на зниження споживчого попиту.
Тим не менш, фінансовий директор PepsiCo Х'ю Джонстон повідомив агентству Reuters, що компанія не помітила уповільнення попиту у відповідь на підвищення цін, яке здебільшого відбулося наприкінці минулого року, і що є можливості для подальшого зростання цін.
"У світі, де ми спостерігаємо різке зростання цін на такі речі, як рослинна олія, зернові та упаковка, я був би здивований, якби протягом наступного року не сталося більшого (зростання цін)", - сказав Джонстон.
Джонстон додав, що компанія веде переговори з більшістю рітейлерів щодо перенесення підвищення цін для споживачів.
За словами Джонстона, компанія також прагне скоротити витрати за рахунок більш дешевої упаковки та більш обережного підходу до найму.
У другому кварталі PepsiCo зафіксувала витрати у розмірі $1,4 млрд, здебільшого пов'язані зі списанням деяких активів через російсько-український конфлікт.
Нагадаємо, що PepsiСo має намір до 2040 стати вуглецево-нейтральною компанією.