- Категорія
- Ритейл
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Мережа АТБ відмовилася далі працювати з Roshen: у супермаркетах розпродують залишки продукції
Магазини мережі АТБ бізнесмена Геннадія Буткевича не змогли домовитися з кондитерською корпорацією Roshen Петра Порошенка та продають залишки солодощів цієї торгової марки, нову продукцію не завозять. Про це повідомляє Forbes.
Контракт на постачання продукції Roshen до АТБ закінчився наприкінці 2021 року. І хоча АТБ була стратегічним партнером і забезпечувала велику частку продажу Roshen, переговори безрезультатно тривають уже два місяці.
Виручка АТБ у 2021 році, за даними компанії, досягла 179,8 млрд грн ($6,4 млрд). За інформацією галузевого рейтингу Candy Industry, прибуток Roshen у 2021 році - $800 млн.
Це не перша подібна ситуація "АТБ-маркету" у співпраці з великими виробниками. У 2021 році з полиць торгової мережі на півроку зникали напої світового гіганта Coca-Cola: Фанта, Кола, Швепс Спрайт. Але потім повернулися.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaЗа словами експертів, постачальникам важко ігнорувати великі обсяги замовлень мережі. Але в обмін на обсяг доводиться поступатися маржею, яка в інших мережах може бути вищою.
У Roshen стверджують, що компанія не виходитиме з переговорного процесу, але у них є й інші напрямки реалізації продукції
Telegram-канал "Всі ходи записані" повідомляє, що річний оборот продукції Roshen у мережі "АТБ" становив близько 2,5 млрд грн, причому мережа давала кондитерам 9,5% виручки. Частка Roshen у загальному обороті "АТБ" становила 1,4%.
Корпорація Roshen входить до ТОП-30 найбільших виробників кондитерських виробів у світі. Вона випускає близько 320 видів кондитерських виробів. Загальний обсяг виробництва сягає 450 тисяч тонн продукції на рік.
Компанія АТБ заснована у 1993 році та спеціалізується на роздрібній торгівлі. Асортимент магазинів становить понад 3500 найменувань товарів продовольчої та непродовольчої групи, з яких близько 26% - власних торгових марок. У 2021 році рітейлер АТБ також увійшов до трійки провідних дискаунтерів Центральної та Східної Європи. У мережі близько 1300 магазинів.
Бренд національної мережі магазинів-дискаунтерів АТБ став найдорожчим в українській рітейл-галузі. Також АТБ увійшов до п'ятірки найдорожчих брендів України. Він очолив і національний список компаній із найвищими доходами.