НБУ курс:

USD

41,64

+0,12

EUR

45,09

+0,11

Готівковий курс:

USD

41,64

41,54

EUR

45,33

45,15

У "Дії" запускають бета-тест пенсійного посвідчення та е-посвідки: як взяти участь

дія, електронний пенсійний, електронні документи

Невдовзі розпочнеться тестування двох нових документів у застосунку "Дія" - пенсійного посвідчення та посвідки на тимчасове або постійне проживання. Наразі Мінцифри працює над розробкою цифрових документів і просить українців долучитися до спільної роботи. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомили у прес-службі Міністерства цифрової трансформації. 

Зазначається, що для участі в тестуванні пенсійного посвідчення необхідно мати документ, виданий із 2014 року, - пластиковий або у вигляді платіжної картки.

Для тестування посвідки потрібно мати:

  • посвідку у вигляді пластикової картки з безконтактним електронним носієм, видану після 25 квітня 2018 року;
  • банківський рахунок для авторизації в "Дії" через BankID, а також смартфон із NFC. 

Для участі у бета-тестуванні необхідно перейти за посиланням

У міністерстві наголошують, що обидва документи дуже затребувані в Україні. Пенсійне посвідчення вважається другим паспортом для пенсіонерів. Ним користуються понад 12 млн українців. Тепер вони також зможуть зручно користуватися держпослугами онлайн та підтверджувати свою особу за допомогою документів у "Дії". 

Нагадаємо, Мінцифри наразі працює над впровадженням у "Дію" військових облігацій, цифрового пенсійного посвідчення та першого функціоналу електронного нотаріату. Це три з дев'яти нових функцій, які невдовзі можуть додати в "Дію". Про решту голова Мінцифри не повідомив, але уточнив, що у розробці десятки оновлень додатка держпослуг.