- Категорія
- Фондові ринки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Акції підскочили на 14%: Amazon вперше опублікувала звіт про доходи від реклами та підняла тарифи Prime
Акції компанії Amazon різко підскочили на 14% після закриття торгів 3 лютого. Цінні папери компанії подорожчали до $343 за штуку.
CNBC повідомляє, що якщо компанія утримає ціни своїх акцій від падіння, то це буде найбільший одноденний приріст з 2012 року.
Компанія Amazon опублікувала черговий звіт, в якому вперше вказала дані про рекламну виручку. З'ясувалося, що цей напрямок приніс компанії 31 мільярд доларів у 2021 році при тому, що реклама займає лише 7% від загального доходу Amazon.
Крім того, продажі компанії в четвертому кварталі 2021 року зросли на 9,4%, до 137,4 мільярда доларів. Загалом за рік виторг Amazon виріс на 22%, до 469,8 мільярда доларів.
Крім того, ціни на акції підштовхнуло рішення Amazon підняти на 17% вартість підписки на швидку доставку та інші переваги від компанії, повідомляє видання Financial Times.
Тариф Prime подорожчав із 119 до 139 доларів на рік. У компанії це пояснили підняттям "заробітної плати та зростання цін на обслуговування транспортних засобів" у її логістичній мережі.
Підняття тарифу на Prime набуде чинності для клієнтів із США наприкінці цього місяця або у березні для наявних учасників. Це третє підвищення цін відколи Amazon представила Prime у 2005 році.
Тим часом у компанії Meta протилежна ситуація на фондових ринках. Напередодні її цінні папери подешевшали на 22% після того, як з'ясувалося, що доходи Meta не виправдали очікування інвесторів, а компанія заявила, що в першому кварталі на неї чекають численні проблеми, у тому числі фінансові.
Тоді інвестори втратили майже 200 мільярдів доларів через зниження ринкової оцінки компанії Meta.