- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У "Київстарі" стався масштабний збій: неможливо зателефонувати, оператори не відповідають
У роботі мобільного оператора “Київстар” стався глобальний збій. Зокрема, абоненти скаржаться, що не можуть зателефонувати, зокрема оператору, крім того, сайт та додаток "Київстар" недоступні.
У коментарі для Delo.ua прес-служба "Київстар" повідомила, що 3 лютого у деяких абонентів можуть спостерігатися тимчасові складнощі під час дзвінків на інші номери мережі "Київстар" та номер 466 (гаряча лінія).
З якими труднощами зіткнулися абоненти "Київстару"
Користувачі повідомляють, що при дзвінках на інші номери оператор повідомляє, що на рахунку немає грошей, хоча це не так.
Зазначимо, що складнощі лише у абонентів, які користуються послугами оператора з передоплати.
На офіційній сторінці "Київстару" у Facebook абоненти почали активно скаржитися на збої. У відповідь на численні повідомлення оператор відповів: "Справді, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякуємо за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, вибачаємось за тимчасові незручності".
Ближче до 11:00 деякі проблеми вже усунули: періодично працює сайт і деякі абоненти знову можуть телефонувати. Проте проблеми у роботі оператора ще усуваються. Причина збою наразі невідома.