НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Продажі Toyota у квітні зросли через підвищення попиту в Японії та Китаї

Toyota, авто, тойота,
Продажі Toyota у Китаї зросли на 46,3%. Фото: ua.depositphotos.com

Глобальні продажі Toyota Motor Corp зросли майже на 5% у квітні порівняно з роком раніше. На це вплинуло підвищення попиту на гібриди та автомобілі з бензиновими двигунами в Японії та Китаї.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Японський автовиробник також повідомив про кращі продажі акумуляторних електромобілів (EV) за кордоном, в результаті чого загальна кількість проданих акумуляторних одиниць за перші чотири місяці року перевищила рівень минулого року, пише Reuters.

Зазначається, що у квітні Toyota продала 800 863 автомобілів у всьому світі, включно з розкішним брендом Lexus, що на 4,9% більше порівняно з тим же місяцем минулого року, коли продажі сильно постраждали від дефіциту запчастин, спричиненого пандемією.

Продажі гібридів, таких як новий Prius, у Японії зросли на 59,2% у порівнянні з минулим роком і склали трохи більше половини з 125 326 автомобілів, проданих на внутрішньому ринку компанії минулого місяця, випереджаючи 21,5% зростання загальних продажів автомобілів на внутрішньому ринку. 

Продажі Toyota у Китаї зросли на 46,3% до 162 554 одиниць у квітні порівняно з тим же місяцем роком раніше, відновившись після спаду, пов’язаного з пандемією попереднього року.

У квітні автовиробник продав 8584 акумуляторних електромобіля по всьому світу, включаючи свій бренд Lexus, що вперше склало понад 1% його світових продажів за один місяць.

Видання підрахувало, що загальна кількість акумуляторних автомобілів, проданих у січні-квітні, досягла 26 057 одиниць, що перевищує 24 466 електромобілів, які компанія продала в 2022 році.

Попри такі результати, японські автовиробники рагіше заявляли, що зіткнулися з кризою продажів авто з бензиновим двигуном у Китаї, оскільки швидкий перехід до електромобілів перевернув найбільший у світі автомобільний ринок і призвів до падіння купівлі автомобілів з двигунами внутрішнього згорання. Японські автовиробники постраждали через доволі обмежене виробництво електромобілів і гібридів. 

Джерело фото: ua.depositphotos.com