- Категорія
- Банки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
monobank запустив нову функцію, яка заповнює всі дані при онлайн-замовленнях
Клієнти monobank зможуть легко робити онлайн-замовлення завдяки новій функції, яка автоматично заповнить всі дані за користувача.
Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
Він зауважив, що його, як і інших, дуже дратує процес онлайн-замовлень. Адже щоразу сайти запитують ім’я, номер телефону, електронну адресу, відділення пошти.
"Уявіть, на покупки онлайн у 2023 році витрачено 182 мільярди гривень, але клієнтський досвід має такий вигляд ніби в нього багато не інвестували. Всі роблять вигляд, що це зручно. Це не зручно", - наголосив Гороховський.
Саме тому mono розробив нову функцію, mono checkout - це кнопка замовлень на сайті, де потрібно лише авторизуватися через застосунок mono, і він автоматично заповнить всі дані за користувача: ім’я, номер та відділення пошти.
Тепер оформлення замовлення займає максимум хвилину замість пʼяти.
"Такий досвід має стати новим стандартом у покупках, бо він робить краще всім. Покупці швидше купують, а продавці — більше продають, бо покупці швидше купують", - підсумував Гороховський.
Нагадаємо, користувачі monobank зможуть залишати відгуки про магазини, в яких вони здійснювали покупки, безпосередньо в мобільному застосунку банку.