НБУ курс:

USD

41,29

+0,03

EUR

43,47

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

43,80

43,50

ЄС оштрафував Meta на 91 мільйон євро за зберігання паролів

ЄС оштрафував Meta на 91 мільйон євро за зберігання паролів
Ілюстрація: ua.depositphotos.com

Регулятор конфіденційності Європейського Союзу оштрафував гіганта соціальних мереж Meta на 91 мільйон євро (101,5 мільйона доларів) у п’ятницю за ненавмисне збереження паролів деяких користувачів без захисту або шифрування.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це пише Reuters.

Розслідування було розпочато п'ять років тому після того, як Meta повідомила Комісію із захисту даних Ірландії (DPC), що зберігала деякі паролі у відкритому тексті. Тоді Meta публічно визнала інцидент, а DPC заявив, що паролі не були доступні стороннім особам.

"Широко визнано, що паролі користувачів не слід зберігати у відкритому вигляді, враховуючи ризики зловживань, які виникають через осіб, які мають доступ до таких даних", — сказав у заяві заступник комісара DPC Ірландії Грем Дойл.

Представник Meta сказав, що компанія вжила негайних заходів, щоб виправити помилку після виявлення її під час перевірки безпеки в 2019 році, і що немає жодних доказів того, що паролями зловживали.

Згідно з повідомленням, наразі DPC оштрафував Meta на загальну суму 2,5 мільярда євро за порушення Загального регламенту захисту даних (GDPR), запровадженого в 2018 році, включаючи рекордний штраф у 1,2 мільярда євро в 2023 році.

Компанія вирішила оскаржити штраф.

Додамо, в липні стало відомо, що Meta може зіткнутися з першим антимонопольним штрафом у розмірі 13,4 мільярда доларів від Європейської комісії через зв'язок служби секретної реклами Facebook Marketplace із соціальною мережею Facebook.

ЄК стверджує, що Meta зловживала своїм домінуванням, нав'язуючи несправедливі умови торгівлі конкуруючим службам онлайн-реклами, які рекламуються у Facebook або Instagram.

Окрім цього, в Євросоюзі набуває чинності закон про цифрові послуги (DSA). Щоб відповідати йому, Meta запроваджує нові функції та додаткові заходи прозорості в своїх соцмережах Instagram та Facebook. Наразі користувачі зможуть повністю відключати рекомендації.

Джерело фото: ua.depositphotos.com