- Категорія
- Ритейл
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
monobank запускає функцію відгуків про магазин: як залишити коментар про покупки в додатку
Користувачі monobank зможуть залишати відгуки про магазини, в яких вони здійснювали покупки, безпосередньо в мобільному застосунку банку. Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
"Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта - це подарунок для розвитку бізнесу. Тому відтепер користувачі mono можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в нашому застосунку", - зазначив Гороховський.
Для того, щоб залишити відгук про магазин, користувачам необхідно відкрити деталі транзакції та натиснути кнопку "Залишити відгук про магазин", після чого можна оцінити покупку та написати коментар.
В свою чергу підключені до сервісу бізнеси обіцяють швидко реагувати коментарі. Гороховський додав, наразі ця функція вже доступна для оплат у мережах мультимаркетів "Аврора", заправок WOG та аптек АНЦ.
Щоб активувати функцію відгуків, бізнесам потрібно надіслати запит на адресу [email protected].
Нагадаємо, днями monobank представив новий сервіс "mono бізнес", який спрощує фінансові операції для компаній. Сервіс дозволяє дистанційно відкривати рахунки та здійснювати безкоштовні платежі на рахунки будь-яких банків.
"Mono бізнес" пропонує дистанційне відкриття рахунку, безкоштовні платежі за єдиним тарифом ₴1000 на місяць, 12% річних на залишок від ₴100 000 протягом дня, а також єдиний застосунок для особистих і бізнес-фінансів. Щоб скористатися сервісом, компанії можуть подати заявку на сайті monobank.
Фото: ua.depositphotos.com