- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Нова пошта" скасувала комісію за повернення посилки, від якої відмовився одержувач
"Нова пошта" скасувала необхідність сплати 0,5% від оголошеної вартості відправлення у випадку відмови одержувача від нього. Таким чином, як зазначає оператор доставки, відтепер повернути посилку відправнику можна безкоштовно.
Особливо важливо це буде для тих, хто часто робить інтернет-замовлення або комерційні відправлення. В компанії наголошують, що кожен клієнт тепер може бути впевнений, що зможе повернути товар, який не підійшов, без зайвих витрат.
Як кажуть у "Новій пошті", щомісяця клієнти повертають близько 1,3 мільйона посилок, і тепер вони економитимуть понад 9,4 мільйона гривень. Судячи з даних на сайті компанії, комісія в 0,5% до жовтня стосувалася оплачених відправлень документів і посилок вагою до 30 кг, якщо їхня оголошена вартість перевищувала 500 гривень.
Якщо ж відправлення, яке отримувач не забрав або відмовився забрати, не було оплачене перед відправкою, відправник має повернення оплатити. Вартість розраховуватиметься вже як нове відправлення згідно актуальних тарифів.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaЗазначимо також, що вже отримане покупцем через "Нову пошту" замовлення можна повернути продавцеві безкоштовно протягом 14 днів, якщо товар чимось не підійшов. Для цього його треба знову запакувати та погодити повернення з продавцем. Відправка доступна і у відділенні, і кур’єром, і через поштомат, а замовити таку послугу можна як в мобільному застосунку, так і в онлайн-кабінеті.
Нагадаємо, що з жовтня "Нова пошта" підвищила тарифи на доставку документів, посилок та вантажів. У середньому вартість збільшиться на 10 гривень залежно від категорії посилки.
Натомість державна "Укрпошта" після цього заявила, що підвищувати тарифи не буде. Інший конкурент "Нової пошти" - Meest - також заявив, що до кінця 2024 року підвищувати тарифи не планує.