НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Starbucks розширює аграрний портфель в Центральній Америці

Starbucks розширює аграрний портфель в Центральній Америці
Фото: Freepik

Компанія Starbucks інвестує в дві нові ферми в Центральній Америці, що є частиною стратегії компанії щодо забезпечення стабільності постачань кави в умовах кліматичних змін. Про це повідомляє CNBC.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Кавовий гігант, який забезпечує 3% світових постачань кави, стикається з викликами, спричиненими екстремальними погодними умовами, такими як підвищення температури та заморозки в Бразилії, що негативно впливають на виробництво.

Завдяки новим інвестиціям, Starbucks розширить свій портфель, додавши нову ферму в Гватемалі та другу в Коста-Ріці до вже наявної ферми, яку компанія придбала понад десять років тому в Коста-Ріці.

Головною метою цих інвестицій є дослідження продуктивності гібридних сортів кави в різних умовах висоти та ґрунту. Додамо, що заплановані до вирощування гібридні рослини відзначаються підвищеною стійкістю до іржі листя, що допоможе їм виживати в умовах змін клімату.

Втім, Роберто Вега, віце-президент Starbucks з глобальної кавової агрономії, зазначив, що нова ферма в Гватемалі стикається з проблемами виснаженого ґрунту та низької продуктивності. Однак, Starbucks планує відновити ґрунт на цій фермі та ділитися здобутими знаннями з іншими фермерами.

На фермі в Коста-Ріці компанія також планує впроваджувати нові технології, такі як дрони та механізацію, щоб подолати проблему нестачі робочої сили, з якою стикаються багато фермерів у Латинській Америці.

Крім того, Starbucks має намір розширити свій аграрний портфель, купуючи ще дві ферми в Африці та Азії, щоб зміцнити свою присутність у Кавовому поясі — регіоні з оптимальними умовами для вирощування кави.

Зазначається, що в умовах, коли заморозки в Бразилії вже вплинули на обсяги поставок на 50%, інвестиції Starbucks можуть суттєво позначитися на доступності кави для споживачів у майбутньому.