- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Без сканів і помилок: у "Дії" запускають сервіс мультишерингу документів для бізнесу

З 1 червня у застосунку “Дія” запрацює новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів. Завдяки йому компанії зможуть отримувати повний пакет цифрових документів від клієнтів у кілька кліків, без сканів, помилок і зайвих запитів.
Пропонуємо вам 100 найкращих роботодавців України, 35 найсильніших HRD країни, топ компаній з найбільшими інвестиціями в освіту, кейси українських і міжнародних компаній у побудові сильного бренду роботодавця під час війни та аналітичний погляд на тренди і процеси на ринку праці …
Про це інформує Delo.ua з посиланням на пресслужбу "Дії".
Як працює мультишеринг у "Дії"
Механізм мультишерингу документів простий:
- клієнт сканує QR-код або натискає кнопку;
- обирає документи;
- підтверджує передачу за допомогою Дія.Підпису.
Усі документи надходять автоматично, без додаткових запитів. Якщо деякі документи відсутні, система покаже, чого не вистачає.
Мультишеринг спрощує документообіг, зменшує ризики помилок і виключає підробки. Для бізнесу послуга є платною, а для клієнтів — повністю безкоштовною.
Щоб скористатися сервісом, компанії потрібно оновити або налаштувати інтеграцію з "Дією".




Додамо, що нещодавно Мінцифри розпочало бета-тестування нової цифрової послуги — заміни свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорта) у застосунку "Дія".