НБУ курс:

USD

41,87

+0,05

EUR

48,45

--0,07

Готівковий курс:

USD

41,73

41,65

EUR

48,90

48,70

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Без сканів і помилок: у "Дії" запускають сервіс мультишерингу документів для бізнесу

документи
Передача документів через "Дію". / Freepik

З 1 червня у застосунку “Дія” запрацює новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів. Завдяки йому компанії зможуть отримувати повний пакет цифрових документів від клієнтів у кілька кліків, без сканів, помилок і зайвих запитів.

СПЕЦПРОЄКТ: НАЙКРАЩІ РОБОТОДАВЦІ 2025

Пропонуємо вам 100 найкращих роботодавців України, 35 найсильніших HRD країни, топ компаній з найбільшими інвестиціями в освіту, кейси українських і міжнародних компаній у побудові сильного бренду роботодавця під час війни та аналітичний погляд на тренди і процеси на ринку праці …

Дізнайтесь більше

Про це інформує Delo.ua з посиланням на пресслужбу "Дії".

Як працює мультишеринг у "Дії"

Механізм мультишерингу документів простий:

  • клієнт сканує QR-код або натискає кнопку; 
  • обирає документи;
  • підтверджує передачу за допомогою Дія.Підпису.

Усі документи надходять автоматично, без додаткових запитів. Якщо деякі документи відсутні, система покаже, чого не вистачає.

Мультишеринг спрощує документообіг, зменшує ризики помилок і виключає підробки. Для бізнесу послуга є платною, а для клієнтів — повністю безкоштовною.

Щоб скористатися сервісом, компанії потрібно оновити або налаштувати інтеграцію з "Дією".

Додамо, що нещодавно Мінцифри розпочало бета-тестування нової цифрової послуги — заміни свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорта) у застосунку "Дія".