Найбільші подразники на ринку оренди квартир - тварини і діти

оренда житла, оренда з тваринами
Фото: ua.depositphotos.com

Навіть якщо власники квартир погоджуються здавати житло, вони або підвищують ціну, або ж підписують угоди із жорсткими умовами.

Побудуйте ефективну HR-стратегію вашого бізнесу HR Wisdom Summit від Delo.ua та Ekonomika+
17 липня HR-лідери OLX Робота, Shell, ArcelorMittal та ще понад 30 великих компаній поділяться найкращими практиками адаптації ветеранів у робоче середовище, підтримання ментального здоров’я команди, наймання в умовах кадрового голоду та використання інновацій в HR
Забронювати участь

Найбільші виклики, з якими зіштовхуються українці на ринку оренди квартир в різних регіонах останні місяці, - відмова для сімей з маленькими дітьми та тваринами.

Про це свідчить опитування маркетплейсу OLX Нерухомість. 

Як свідчать результати аналізу, орендодавці при знайомистві з потенційними орендарями звертають увагу на три фактори: платеспроможність (наявність роботи) - 66,1%, наявність тварин - 63%, наявність дітей - 47,8%.

Інфографіка: OLX Нерухомість

Водночас 72% орендарів зізналось, що через відмови їм складно зайти в житло з тваринами. Якщо власники житла погоджуються здати квартиру, вони або суттєво підвищують плату за оренду, або дописують жорсткіші умови у договорі про винайм, а також частіше перевіряють житло. 

При цьому орендодавці стверджують, що лише у 16% при здачі квартири майно постраждало від присутності тварин. 

33% опитаних зізнались, що дуже складно знайти житло сім'ї з маленькими дітьми. Відмови через дітей складають 55%. Як і в випадками з тваринами, власники квартир вдаються до ускладнення договорів та постійних перевірок квартири.

Інфографіка: OLX Нерухомість

За словами керівниці сектору з розвитку продажів OLX Нерухомість Оксани Остапчук, тварини і діти - стримуючі фактори на ринку оренди.

"Кількість родин із тваринами під час війни збільшилась, також багато переселенців з дітьми та тваринами вимушено переїжджають в інші регіони. Тож орендарям рано чи пізно доведеться переглянути таке ставлення до цих подразників. Інакше вони будуть втрачати велику кількість незадоволених клієнтів", - наголосила Оксана Остапчук.