НБУ курс:

USD

41,69

+0,05

EUR

45,14

+0,05

Готівковий курс:

USD

41,61

41,51

EUR

45,31

45,15

Американські споживачі планують витратити понад $1000 на різдвяні подарунки - дослідження

Різдво, подарунки, США, ритейл, бізнес
Покупці планують витратити більше $1000 на святкові подарунки. Фото: Delo.ua

Незважаючи на обережне ставлення споживачів США до покупок, витрати на святковий сезон 2024 можуть зрости майже на 6%. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Згідно з даними дослідження Gallup, святковий сезон 2024 року може стати багатообіцяючим для ритейлерів щодо намірів американських споживачів купувати подарунки. Остання оцінка, отримана в результаті опитування, становить $1012, що більше, ніж $975 у листопаді минулого року.

Нове опитування також виявило, що американці менш консервативні, ніж зазвичай, у тому, як вони характеризують свої витрати.

Другий рік поспіль зростає оцінка витрат після років високої інфляції

На відміну від звичайної інфляції, яка підштовхує очікувані витрати споживачів до зростання, незвично висока інфляція 2021-2022 років могла бути причиною того, що споживачі знизили свої оцінки витрат у листопаді 2022 року порівняно з попереднім роком.

Причини погіршення оцінок споживчих витрат на свята в інші роки, зокрема у 2013, 2016 та 2018 роках, не такі очевидні, але ці погіршені оцінки прогнозували нижчі за середні показники святкових роздрібних продажів, особливо в категорії товарів широкого вжитку, яка найбільше асоціюється з купівлею святкових подарунків.

Згідно з даними Національної федерації роздрібної торгівлі, продажі на свята зазвичай зростають з року в рік, збільшуючись в середньому на 4% з 2000 року. У сильні роки, такі як 2004, 2005, 2020 і 2021, продажі зростали на 6% і більше, а в слабкі роки - на 2% і менше, включаючи від'ємне зростання продажів у 2008 році і зростання лише на 0,2% у 2009 році.

Аналіз Gallup історичного взаємозв'язку між намірами американців витрачати гроші на свята в листопаді кожного року і фактичними святковими роздрібними продажами свідчить про те, що цього року святкові продажі, швидше за все, зростуть на величину, вищу за середню, близько 5%.

До груп з найвищими показниками святкових витрат належать американці з вищими доходами, батьки дітей до 18 років та республіканці, які мають намір витратити на подарунки понад $1200. Ці оцінки перевищують $1300, якщо обмежитися лише тими, хто планує купувати подарунки.

Американці менш схильні показувати свої витрати як обережні

Незначна більшість американців (55%) витратять на подарунки приблизно стільки ж, тоді як більша частка каже, що витратять менше (23%), а не більше (19%). Однак ця різниця в чотири відсоткові пункти є найменшою, яку Gallup фіксував у листопаді з 2000 року.

У Gallup припускають, що витрати на святковий сезон 2024 року можуть зрости майже на 6%.

Із низькою інфляцією на рівні менше 3%, завершенням невизначеності президентських виборів і покращенням економічних перспектив, американські споживачі здаються готовими витрачати більше на святкові подарунки цього року. Ентузіазм, який вони продемонстрували у жовтні, залишається стійким і в листопаді, що свідчить про їхню схильність до більш щедрих витрат упродовж святкового сезону.