- Категорія
- Ритейл
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Попри війну. Великий турецький маркетплейс хоче вийти на ринок України
Турецький гігант електронної комерції Hepsiburada планує розпочати діяльність в Україні попри те, що повномасштабна війна триває вже майже два роки. Про це заявила гендиректорка компанії Нілхан Онал Гокчетекін в інтервʼю Bloomberg.
За словами топменеджерки, наразі увага компанії зосереджена на тестуванні операцій в Україні, але якщо тестовий запуск буде успішним, Hepsiburada прагне почати продавати товари в Україні. Довгострокова стратегія фірми залежить від співпраці з місцевими партнерами.
"Україна є складним, але важливим ринком для Туреччини. Для нас це стратегічна інвестиція. У майбутньому (Україна) нормалізується, і ми хочемо бути готовими", – сказала вона.
Hepsiburada: що відомо про ритейлера?
Hepsiburada була заснована в 1998 році, а в 2021-му вийшла на американський позабіржовий ринок Nasdaq.
Із тих пір акції компанії впали з піку в 15,23 долара до 59 центів, а наразі ціна становить близько 1,7 долара. Фірма бореться за відновлення, яке розпочалося після приходу Нілхан Онал Гокчетекін на посаду гендиректорки.
Сайт Hepsiburada продає різноманітні товари – від кухонного посуду та побутової техніки до одягу та квитків на літак. Згідно з квартальним звітом, платформа має 12 млн активних користувачів.
Джерело фото: ua.depositphotos.com