НБУ курс:

USD

41,44

--0,07

EUR

45,16

--0,06

Готівковий курс:

USD

41,65

41,50

EUR

45,50

45,25

Продажі в електронній комерції в США перевищили $1 трлн

Продажі в електронній комерції в США перевищили $1 трлн
Фото: depositphotos

Четвертий квартал 2022 року став рекордним за всю історію електронної комерції в Сполучених Штатах.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє CSA.  

Відповідно до щорічного дослідження "Стан електронної комерції", проведеного ComScore, продажі онлайн США зросли приблизно на 11% до $1,09 трлн у 2022 році з $904,3 млрд.

Найбільшими категоріями у 2022 році були продукти на $219 млрд, одяг/аксесуари - $175 млрд і комп’ютери та периферійне обладнання на $117,7 млрд.

У той же час, категоріями витрат з найбільшим зростанням були квитки на заходи (75%), цифровий контент (60%) і одяг і аксесуари (37%).

Розглядаючи тенденції електронної комерції в четвертому кварталі 2022 року, ComScore виявив, що частка мобільної комерції в загальних онлайн-продажах сягнула найвищого рівня в 38%, або $127,5 млрд. 

Це означає зростання витрат на мобільну комерцію на 26% у порівнянні з минулим роком протягом кварталу. Загальні витрати на електронну комерцію зросли на 18% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Водночас у 2022 році витрати на мобільні пристрої у святкові дні склали $92,6 млрд, або близько 46% від загальної суми. У результаті ранніх рекламних заходів роздрібних торговців частка загальних квартальних онлайн-витрат у листопаді зросла з 38% до 44%.

Витрати на покупки онлайн-продуктів зросли на 333% за чотири роки до $64 млрд у четвертому кварталі 2022 року з $14,8 млрд у четвертому кварталі 2018 року.

 Нагадаємо, що відвідувачів у ТРЦ Києва поменшало на 39% за рік.