НБУ курс:

USD

41,53

+0,02

EUR

45,00

--0,16

Готівковий курс:

USD

41,50

41,40

EUR

45,30

45,10

Відвідувачів у ТРЦ Києва поменшало на 39% за рік

Відвідувачів у ТРЦ Києва поменшало на 39% за рік
Фото: Delo.ua

У 2022 році в Києві відвідуваність у торговельно-розважальних центрах впала до 316 людей на 1000 квадратних метрів площі.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це свідчать розрахунки Forbes на основі даних Української торгової гільдії (UTG).

Зазначається, що найбільше впала відвідуваність у ТРЦ у першому кварталі 2022-го. Тоді показник становив 291 людину на 1000 кв.м загальної площі, що стало історичним мінімумом. Одна з причин – у перші місяці війни обʼєкти були закритими, але після витіснення російських військ із Київської області поступово відкривалися.

Так, River Mall запустився в квітні, Lavina Mall – у травні, в червні запрацював навіть частково зруйнований Retroville, а 22 листопада роботу відновила Ocean Plaza.

Протягом 2022-го року відвідуваність ТРЦ збільшувалась і на початку 2023-го досягла 362 людини на 1000 кв.м, але вона все одно на 28% нижча, ніж до війни.

Так, у регіональних ТРЦ відвідуваність у середньому за рік впала на 50%, а у ТРЦ окружного формату – на 32%. 

Кількість відвідувачів у ТРЦ Києва падала ще під час пандемії Covid-19.Тоді за підсумками 2020-2021 років 44% населення стали рідше відвідувати торгові обʼєкти, а середньоринковий показник відвідуваності до початку 2022 року знизився з 687 людей до 506 – на 1000 кв.м.