НБУ курс:

USD

41,34

+0,03

EUR

45,85

+1,22

Готівковий курс:

USD

41,00

40,90

EUR

45,42

45,16

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

OpenAI розпочала тестування нового пошукового сервісу SearchGPT

OpenAI розпочала тестування нового пошукового сервісу SearchGPT
Фото: ua.depositphotos.com

Компанія OpenAI розпочала тестування нової пошукової системи SearchGPT, яка використовує штучний інтелект і дані з інтернету для покращення процесу пошуку. Про це йдеться на сайті компанії.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

На початковому етапі тестування беруть участь обмежена кількість користувачів і видавців, що дозволяє зібрати відгуки та вдосконалити продукт. Надалі планується інтегрувати найефективніші функції прототипу безпосередньо в ChatGPT.

Зазначається, що SearchGPT розроблений, щоб спростити та прискорити пошук інформації в інтернеті. Система використовує дані в реальному часі, щоб надавати точні відповіді на запити користувачів. Крім того, SearchGPT підтримує розмовний формат взаємодії, дозволяючи користувачам уточнювати свої запити та отримувати більш релевантні результати.

У компанії додали, що SearchGPT спеціалізується на пошукових функціях і не має відношення до навчання основних генеративних моделей штучного інтелекту OpenAI. Таким чином, сайти можуть з'являтися в результатах пошуку, навіть якщо вони відмовились від участі в генеративному навчанні.

Нагадаємо, 19 липня OpenAI представила нову модель штучного інтелекту GPT-4o mini, яка знижує витрати на використання і розширює можливості AI. Модель показала 82% на MMLU, підтверджуючи ефективність у розумінні тексту.

GPT-4o mini підтримує виконання завдань з низькими витратами і затримками, такі як обробка великого обсягу контексту, ланцюгові чи паралельні виклики моделі (наприклад, використання кількох API) або взаємодія з клієнтами через швидкі текстові відповіді у режимі реального часу (наприклад, чат-боти підтримки клієнтів). 

Джерело фото: ua.depositphotos.com