НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,52

41,45

EUR

45,13

44,97

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Microsoft заморожує індексацію зарплатні - заощаджені кошти інвестує в ШІ

microsoft зарплатня штучний інтелект
Microsoft заморожує індексацію зарплатні. Фото: Matthew Manuel /Unsplash

Компанія Microsoft вирішила у 2023 році не підвищувати зарплати співробітникам, які працюють повний робочий день. Про це повідомило агентство Bloomberg. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Як стало відомо журналістам, рішення гендиректор Microsoft Сатья Наделла повідомив співробітників у внутрішній розсилці.

Сатья Наделла пояснив цей крок як необхідний для отримання достатнього прибутку для інвестування в основний перехід платформи на штучний інтелект.

Водночас в компанії розглянуть ідею підвищення ставок для співробітників з погодинною оплатою праці.

Втім на підвищення розміру премій і бонусів не варто розраховувати.

“На рівні компанії ми розуміємо, що повинні ухвалювати важливі рішення про інвестиції у співробітників для того, щоб одночасно рухатися в економічному середовищі, що змінюється, і здійснювати великі платформні зміни”, - підтвердив представник Microsoft.

Як стало відомо у січні, Microsoft планує скоротити тисячі робочих місць, а деякі посади у відділах кадрів та інженерних підрозділах скасувати.

В планах було звільнити приблизно 5% своєї робочої сили, або близько 11 000 посад.

Станом на 30 червня в компанії було 221 000 штатних співробітників, у тому числі 122 000 у Сполучених Штатах і 99 000 за кордоном.

Нагадаємо, Google планує впровадити генеративний штучний інтелект у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, щоб не відставати від інших великих компаній, які включають новаторську технологію у свої продукти.