- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Netflix запровадить новий рівень підписки з рекламою
З листопада Netflix запровадить новий рівень підписки - Basic with Ads, що матиме меншу вартість, проте міститиме рекламу.
Про це повідомляє The Verge.
Так, підписникам цього рівня буде доступний майже весь контент, що є на Netflix, крім невеликої кількості телевізійних шоу та фільмів.
Користувачі рівня Basic with Ads будуть отримувати в середньому чотири-п’ять хвилин реклами на годину перегляду контенту. Кожна реклама триватиме від 15 до 30 секунд і розміщуватиметься до та під час фільму.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaНевелика добірка телевізійних шоу та фільмів буде недоступна для абонентів Basic with Ads через ліцензійні обмеження, над подоланням яких Netflix вже працює.
Basic with Ads планується запустити 3 листопада 2022 року спочатку в обмеженій кількості країн, як США, Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Іспанії та Великобританії.
Нагадаємо, що найбільша європейська криптобіржа WhiteBIT уклала партнерську угоду з Netflix.