НБУ курс:

USD

41,93

-0,00

EUR

43,58

-0,00

Готівковий курс:

USD

42,35

42,30

EUR

44,40

44,15

Метро на "Теремки" мають відремонтувати до кінця осені: відома вартість робіт

Метро на "Теремки" мають відремонтувати до кінця осені: відома вартість робіт
Ремонт "синьої гілки" метро в Києві. Фото: facebook.com/shkil.maksim

До кінця вересня компанія "Автострада" має відремонтувати тунель синьої гілки метро, між станціями "Деміївська" та "Либідська". 

Про це йдеться у розслідуванні "Главкома".

Спочатку "Автострада" повинна була підготувати тунель до ремонту за 21,2 млн грн, потім з компанією підписали ще одну угоду на додаткові роботи на 20,1 млн грн. Обидві угоди мали фінансувати з власних коштів метрополітену.

Цьогоріч у квітні Київська міська державна адміністрація виділила 393,54 млн грн з міського бюджету, тому метрополітен розірвав попередні угоди без оплати. А 30 квітня без використання Prozorro підписав нову угоду з "ГК "Автострада" на капітальний ремонт тунелю за 445,49 млн грн.

В обґрунтуванні, чому саме обрали цю фірму, вказано, що метрополітен звернувся до кількох компаній за пропозиціями, і "ГК "Автострада" запропонувала найнижчу ціну та найкоротші строки – п’ять місяців.

Роботи профінансують з міського бюджету (385 млн грн) та власних коштів метрополітену (61 млн грн).

У червні власник "Автостради" Максим Шкіль у Facebook повідомив, що компанія вже завершила демонтаж аварійної ділянки тунелю та почали укріплювати частини старого тунелю. Роботи проводять цілодобово й без вихідних. У відповіді на коментарі Шкіль також повідомив, що компанія старається завершити роботи до кінця серпня для пуску руху метро, а вже упродовж вересня зробити благоустрій.

Київ закрив найновішу ділянку метро

Нагадаємо, метрополітен зупинив рух між станціями "Деміївська" та "Либідська" 8 грудня 2023 року через аварійний стан тунелю. КМДА пояснило, що існує небезпека обвалу, проте пасажири метрополітену опублікували відео, як тунель наповнюється водою.

Незадіяними у перевезеннях залишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".

Міська влада пояснила, що вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.