- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Українське дунайське пароплавство розпочало розбудову власного флоту
На Кілійському суднобудівному судноремонтному заводі розпочалася підготовка до створення несамохідного судна з конструкцій суден-донорів. Це наступний етап проєкту розбудови флоту барж Українського дунайського пароплавства (УДП).
Про це повідомив голова УДП Дмитро Москаленко.
На сліп підняли два перших ліхтера (різновид баржі) які виступають донорами. Москаленко пояснив, що з часів розпаду СРСР відмовилися і від радянської системи ліхтерних перевезень, адже використання цих невеличких суден довжиною лише 40 метрів у якості річкових барж економічно недоцільне.
На їхній основі можна створювати справжні баржі з великою вантажопідйомністю — цю можливість вирішили використати. Нове судно будується шляхом стикування двох ліхтерів через вставку, що вирізається із третього ліхтеря.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaСтаном на початок березня в УДП залишилося 86 ліхтерів, більша частина з яких псується. У найближчі 2-3 роки УДП планує повністю закрити питання ліхтерів: всі судна, які ще перебувають у задовільному технічному стані трансформують в баржі. Очікується, що отримають таким чином ще 5-6 баржевих караванів.
"Економічні розрахунки, проведені нашими аналітиками, свідчать, що інвестиції у будівництво SLG барж є абсолютно виправданими. Тим більше, що конверсію ми проводимо на власному виробництві. Так чи інакше, будівництво нових барж вже фактично стартувало. Як я вже зазначив, два перші ліхтери вже готуються до "нового життя", ще 7 ліхтерів відібрані для перебудови і з часом також перемістяться на завод", — резюмував Москаленко.
Нагадаємо, УДП також почало співпрацю з поромним комплексом "Орлівка - Ісакча" на кордоні України та Румунії. 90% трафіку через "Орлівку" як пункт пропуску складають контейнерні автотранспортні перевезення до Констанци, оскільки звідти до найбільшого румунського порту лише 145 км.