НБУ курс:

USD

41,21

--0,06

EUR

45,96

--0,24

Готівковий курс:

USD

41,55

41,45

EUR

46,55

46,39

В КМДА розповіли, чи виявили відхилення на ділянці між станціями метро "Деміївська" і "Либідська" після ремонту

метро
Фото: kyivcity.gov.ua

Фахівці не зафіксували жодних відхилень за два тижні експлуатації відновленого тунелю між станціями київського метро "Деміївська" і "Либідська".

Економічна відповідальність: Топ платників податків 2024
Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте “білий бізнес” та чесно платить податки задля підтримки держави — запрошуємо взяти участь у проєкті “Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024”
Заповнити анкету

Про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.

Там нагадали, що 12 вересня було відновлено рух поїздів на ділянці між станціями "Деміївська" – "Либідська" після проведених відновлювальних робіт.

"Наразі на цій ділянці підрядна організація разом із фахівцями метрополітену протягом двох місяців проводить посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри", - зауважують в КМДА. 

Зазначається, що на сьогодні перевезення пасажирів здійснюються у звичайному режимі, , а рух поїздів організований з дотриманням правил безпеки.

"Водночас, за рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів, із подальшим її збільшенням, протягом перших 180 днів експлуатації тунелю", - наголосили в КМДА.

Київ закрив найновішу ділянку метро

Нагадаємо, 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку з необхідністю термінового ремонту закрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.

Таким чином, незадіяними у перевезеннях залишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".

Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.

Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі і відокремлено від решти метрополітену.

24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказали, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві була низька якість проєктування та будівельних робіт цього відрізку.