НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,40

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

В КМДА розповіли, чи виявили відхилення на ділянці між станціями метро "Деміївська" і "Либідська" після ремонту

метро
Фото: kyivcity.gov.ua

Фахівці не зафіксували жодних відхилень за два тижні експлуатації відновленого тунелю між станціями київського метро "Деміївська" і "Либідська".

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.

Там нагадали, що 12 вересня було відновлено рух поїздів на ділянці між станціями "Деміївська" – "Либідська" після проведених відновлювальних робіт.

"Наразі на цій ділянці підрядна організація разом із фахівцями метрополітену протягом двох місяців проводить посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри", - зауважують в КМДА. 

Зазначається, що на сьогодні перевезення пасажирів здійснюються у звичайному режимі, , а рух поїздів організований з дотриманням правил безпеки.

"Водночас, за рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів, із подальшим її збільшенням, протягом перших 180 днів експлуатації тунелю", - наголосили в КМДА.

Київ закрив найновішу ділянку метро

Нагадаємо, 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку з необхідністю термінового ремонту закрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.

Таким чином, незадіяними у перевезеннях залишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".

Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.

Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі і відокремлено від решти метрополітену.

24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказали, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві була низька якість проєктування та будівельних робіт цього відрізку.