- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
В КМДА розповіли, чи виявили відхилення на ділянці між станціями метро "Деміївська" і "Либідська" після ремонту
Фахівці не зафіксували жодних відхилень за два тижні експлуатації відновленого тунелю між станціями київського метро "Деміївська" і "Либідська".
Про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.
Там нагадали, що 12 вересня було відновлено рух поїздів на ділянці між станціями "Деміївська" – "Либідська" після проведених відновлювальних робіт.
"Наразі на цій ділянці підрядна організація разом із фахівцями метрополітену протягом двох місяців проводить посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри", - зауважують в КМДА.
Зазначається, що на сьогодні перевезення пасажирів здійснюються у звичайному режимі, , а рух поїздів організований з дотриманням правил безпеки.
"Водночас, за рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів, із подальшим її збільшенням, протягом перших 180 днів експлуатації тунелю", - наголосили в КМДА.
Київ закрив найновішу ділянку метро
Нагадаємо, 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку з необхідністю термінового ремонту закрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.
Таким чином, незадіяними у перевезеннях залишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".
Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.
Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі і відокремлено від решти метрополітену.
24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказали, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві була низька якість проєктування та будівельних робіт цього відрізку.