- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Японські автовиробники переживають кризу продажів авто з бензиновим двигуном
Японські автовиробники зіткнулися з кризою продажів у Китаї, оскільки швидкий перехід до електромобілів перевернув найбільший у світі автомобільний ринок і призвів до падіння купівлі автомобілів з двигунами внутрішнього згорання. Японські автовиробники постраждали через доволі обмежене виробництво електромобілів і гібридів.
Загальний обсяг продажів японських автомобільних брендів у Китаї впав на 32% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в першому кварталі, що більш ніж удвічі перевищує темпи загального скорочення ринку, пише Reuters.
Повідомляється, що з приблизно такою ж ситуацією зіткнулася і компанія Volkswagen.
Аналітики кажуть, що виробництво та рентабельність опиниться під тиском у Китаї, оскільки автовиробники скорочують виробництво та ціни на автомобілі з бензиновими двигунами, щоб утримати товарні запаси під контролем, що є тривожною ознакою конкуренції, з якою японські автовиробники можуть дедалі більше стикатися за межами свого внутрішнього ринку.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaКорпорація Mitsubishi Motors минулого тижня заявила, що призупинила виробництво позашляховика Outlander на три місяці. Компанія не розкриває дані про продажі в Китаї, проте Reuters повідомляє, що вони впали на 58% порівняно з роком раніше
Седан Nissan Sylphy який був найбільш продаваним автомобілем у Китаї протягом трьох років, теб був витіснений минулого року гібридом від від китайської BYD. Зазначається, що тепер гібридна версія седана з електроприводом e-Power стане центральною для трансформації бренду Nissan у Китаї.
"Японія поки що найбільше програла в ціновій війні", — сказав Білл Руссо, засновник і генеральний директор Automobility, шанхайської консалтингової компанії.
Частка продажів автомобілів Японії в Китаї впала до 18,5% у першому кварталі проти 24% у 2020 році, свідчать галузеві дані Китайської асоціації виробників автомобілів, проаналізовані Reuters.
За даними компанії, продажі Toyota та її люксового бренду Lexus впали на 14,5% у першому кварталі.
"Нам потрібно збільшити нашу швидкість і зусилля, щоб чітко відповідати очікуванням клієнтів на китайському ринку" — сказав генеральний директор Toyota Кодзі Сато в інтерв’ю минулого місяця.
Nissan Motor опублікувала падіння продажів у Китаї на 45,8%, а продажі Mazda Motor впали на 66,5% у першому кварталі. Honda Motor впала на 38,2%, свідчать галузеві дані.
Виконавчий директор Honda Тосіхіро Мібе визнав, що автовиробник відстає від китайських конкурентів у деяких програмних технологіях.