Mazepa Awards запустила голосування за бізнес-інфлюенсера року

Mazepa Awards запустила голосування за бізнес-інфлюенсера року

Щорічна інвестиційна премія Mazepa Awards відкрила голосування за найкращого бізнес-інфлюенсера України. Голос за свого фаворита можна віддати на сайті НВ по 28 лютого включно. 

У номінації "Бізнес-інфлюенсер" представлені десять фахівців, які щодня доносять українцям найсвіжішу інформацію про інвестиції, технології та важливість їх успішного злиття. Серед номінантів відомі фінансисти, журналісти та маркетологи: Андрій Федорів, Сергій Фурса, Олексій Тимофєєв, Андрій Бродецький, Ілля Кабачинський, Станіслав Юрасов, Михайло Сапітон, Роман Судольський, Владислава Зацаринна та Любомир Остапів. 

Лонґ-лист номінантів сформували генеральні партнери Mazepa Awards: компанії Concorde Capital, Roosh та Truman. Надалі аудиторія своїми голосами визначить шорт-лист з трьох номінантів. Переможця у номінації "Бізнес-інфлюенсер" обере журі з числа експертів у сфері бізнесу, інвестицій та технологій. 

"Наші номінанти – люди, що формують порядок денний в інформаційному полі навколо інвестринку. Їхня експертиза не тільки розкриває фоловерам природу і значення багатомільярдних угод в технологічній сфері, але й впливає на спосіб інвестиційного мислення людей, що укладають ці угоди", – розповідає ініціатор премії Mazepa Awards Ігор Мазепа. 

Всього премія Mazepa Awards нагородить переможців у 10 номінаціях. За претендентів у восьми категоріях вже можна проголосувати на офіційному сайті премії до 28 лютого включно. 

Володаря Гран-прі – най-най серед всіх кандидатів – оберуть гості церемонії нагородження Mazepa Awards, що відбудеться 15 квітня.

Премію Mazepa Awards заснував Гендиректор інвестиційної компанії Concorde Capital Ігор Мазепа. За більш ніж 17 років компанія залучила в країну понад $4 млрд інвестицій. За словами Мазепи, ця премія покликана нагородити компанії та людей, що вкладають в Україну не тільки гроші, а й частину свого життя.