7 Каннських левів отримала реклама Diesel, знята у Києві українською Family Production

7 Каннських левів отримала реклама Diesel, знята у Києві українською Family Production
На зйомках ролика Francesca для Diesel. Фото: Family Production

Знятий у Києві ролик Francesca, іміджева реклама бренду Diesel, отримав 7 нагород авторитетного фестивалю реклами "Канські леви". Продакшн-сервіс займалася українська компанія Family Production

На одному з найпрестижніших міжнародних фестивалів реклами "Каннські леви" ролик Francesca, продакшн-сервісом якого займалася українська компанія Family Production, відзначили сімома призами в номінаціях режисура (Золотий лев), монтаж (Срібний лев), операторська робота (Золотий лев), музика (Срібний лев), кастинг (Срібний лев).

У категорії Film - нагороди у номінаціях "Фільм" (Золотий лев) та "Онлайн-фільм" (Срібний лев).

На зйомках ролика Francesca для Diesel. Фото: Family Production

Francesca - це фактично короткометражний фільм, головну роль у якому виконала дівчина-трансгендер, що проходить шлях змін свого тіла та соціального життя.

Продакшн-сервіс для агентства Division Paris займалася українська компанія Family Production. Режисером виступив Франсуа Руссель, який раніше співпрацював з Мадонною, Depeche Mode, The Rolling Stones та відомими світовими брендами.

"По-перше, клієнти та бренди, які до тебе повертаються, - це найважливіше для будь-якого продюсера.

По-друге, повернення саме Diesel для нас особливо важливе через контекст. Якщо раніше іноземні агенції та бренди обирали насамперед країну для зйомок, то зараз акценти змінилися.

Вибирають насамперед команди, які захищає режисер. Ми раді, що Франсуа знову довірився Family, і це вилилося у 7 нагород та ще одну круту роботу”, - коментує генеральний продюсер Family Анастасія Буковська.

Попередня співпраця Family Production і Diesel — рекламний ролик, який також знімали у Києві, вилилося у три Канські лева. Тож нову рекламу італійський бренд знову вирішив знімати в українській столиці.

Зйомки ролика Francesca проходили у одному з навчальних закладів столиці. У глядачів складається враження, що у відео було використано багато локацій, але такого ефекту було досягнуто виключно завдяки роботі художників-постановників, які змінювали зовнішній вигляд однієї локації.

Під час роботи над відео команда зіткнулася і з такими особливими моментами: кожен кадр знімався на окрему пісню — для цього було зібрано спеціальний плейлист, і жоден трек не повторювався за нової сцени.