НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

PepsiCo відмовляється від пластикових упаковок для снеків

Тестування нових видів упаковки розпочнеться вже цього року, перший пілотний запуск пройде у Франції із пачками Lay's
Компанія планує використовувати в упаковці снеків тільки вторинний пластікФото: прес-служба Brain Tank

Компанія PepsiCo до 2030 року планує повністю відмовитись від пластикових упаковок для чіпсів та сухариків.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Як повідомляє прес-служба Brain Tank, PR-партнера PepsiCo Україна, мета компанії – домогтися, щоб до 2030 року у складі упаковки всіх видів снеків використовувалося 100% вторинного пластику.

Тестування нових видів упаковки розпочнеться вже цього року, перший пілотний запуск пройде у Франції із пачками Lay's.

Крім цього, 2022 року також протестують упаковку деяких продуктів бренду Walkers у Великій Британії.

За інформацією компанії, джерелом вторинного пластику стануть перероблені відходи від снекових пакетиків, а поновлювані матеріали отримають із побічних продуктів рослинного походження, наприклад, відпрацьованої олії чи відходів целюлози.

Завдяки цьому PepsiCo розраховує на 40% зменшити викиди парникових газів на тонну упаковки.

У рамках стратегії pep+ PepsiCo розвиватиме циркулярну економіку для гнучкої упаковки від снеків у Європі – розробляти екологічні альтернативи звичайній упаковці та створюватиме інфраструктуру для її переробки.

PepsiCo у Європі переходить на використання матеріалів, що полегшують переробку упаковки за рахунок більш простого складу. Вони містять більше переробленого пластику, зокрема поліпропілену, що відноситься до мономатеріалів.

Такий підхід відповідає вимогам організації CEFLEX (Circular Economy for Flexible Packaging), яких дотримуються багато учасників ринку, що працюють з гнучкою упаковкою.

PepsiCo використовує гнучку упаковку для своїх чіпсів та сухариків, оскільки вона має безліч переваг.

Порівняно з іншими видами упаковки, це більш легкий матеріал і, відповідно, менший вуглецевий слід. Фольговані пакетики також ефективно зберігають свіжість продуктів, що знижує кількість харчових відходів.

Раніше повідомлялося, що бренд Lay's анонсував горілку, виготовлену частково з тієї ж картоплі, яка йде на виробництво чіпсів.