НБУ курс:

USD

41,93

-0,00

EUR

43,58

-0,00

Готівковий курс:

USD

42,35

42,30

EUR

44,40

44,15

"Зробіть ретельну домашню роботу". СЕО компанії "Нова пошта Глобал" Юрій Беневицький про те, як і з яким продуктом виходити на зовнішні ринки

"Зробіть ретельну домашню роботу". СЕО компанії "Нова пошта Глобал" Юрій Беневицький про те, як і з яким продуктом виходити на зовнішні ринки

Як зі своїм продуктом виходити на зовнішні ринки, що потрібно враховувати при масштабуванні компанії за межами України, на Business Wisdom Summit розповів СЕО компанії Нова пошта Глобал Юрій Беневицький.

За даними Netpeak, ринок української електронної комерції у 2020 році склав $4 млрд. А ринок глобальної електронної комерції за 2020 рік досяг $4 трильйонів, показавши зростання вдвічі за чотири роки.

У 2020 році понад 50% всіх онлайн-покупок у Європі, Африці та Америці було зроблено на іноземних інтернет-майданчиках. Це свідчить, що все, що виробляється в Україні, може продаватися іноземним клієнтам, відкриваючи новий потенціал для торговців.

Для того щоб вийти на ці ринки, українським торговцям потрібно зрозуміти, як, де і коли важливо вийти на глобальний ринок. Для цього необхідно зробити велику домашню роботу, щоб вивчити зовнішні ринки та зрозуміти, ким ви там можете бути. Також важливо усвідомити, чи це має бути агресивна експансія або поступове нарощування своєї присутності за межами України.

Що треба розуміти, щоб працювати на зовнішніх ринках:

  • Вивчити привабливість ринку. Наприклад, якщо ви виходите на новий ринок з новим продуктом, в першу чергу потрібно дізнатися, коли потрібний час для старту і наскільки ваш продукт затребуваний.
  • Як ви хочете виходити на зовнішні ринки - масове захоплення частки ринку або поступове розширення.
  • Важливо проаналізувати та зрозуміти, де ви хочете бути присутніми і які ключові ринки є основними для вашого продукту. У цьому випадку також важливо дізнатися законодавче регулювання у тій чи іншій країні, де ви хочете бути присутнім.

У "Новій пошті" виділили три способи виходу на зовнішні ринки:

1. Вертикальна

Коли ви виходите на інший ринок і розумієте, що у вас буде запущено виробництво, клієнти будуть і ви зможете отримати частку ринку. Варто зазначити, що такий спосіб є ризикованим.

2. Партнерський спосіб

У цьому випадку можна налагодити партнерство з посередниками, між якими будуть розділені ризики та контроль роботи. Цей спосіб не є ризикованим.

3. Експорт

У разі при налагодженні експорту необхідно з'ясувати, яку країну виходити зі своїм товаром. При цьому цей вид є менш ризикованим, ніж попередні, тому що завжди можна контролювати потоки експортних поставок і бути гнучким у разі будь-яких змін на ринку або збільшення чи зменшення попиту на продукт.